פועלת בזהירות: הזמנות הרכיבים לייצור ה-iPad Pro מצומצמות מהצפוי

אייפד פרו מול מקבוק (אילוסטרציה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@)

מכירות האייפד של אפל על כל גרסאותיו אינן בשיאן ואין בכך כל חידוש משמעותי, כאשר במהלך השנה החולפת הציגו, על פי הדוחות הכספיים של החברה, ירידה מתמשכת מרבעון לרבעון. למעשה, ברבעון הראשון של 2015 הציגה אפל ירידה של כמעט 18% כשמכרה 21.42 מיליון אייפדים “בלבד”, לעומת 26.04 מיליון טאבלטים ברבעון המקביל אשתקד.

הצצה לאחור

את מכירות האייפדים המדשדשות עשויה אפל לשפר באמצעות השקתו של הטאבלט הגדול והמתקדם ביותר מבית ייצורה, ה-iPad Pro, שאת ייצורו תחל החברה, על פי הדיווחים האחרונים, בספטמבר הקרוב. עם זאת, נראה שאפל לא לוקחת סיכונים מיותרים, כאשר מקורותיו של המגזין DigiTimes מוסרים שאפל “פועלת בזהירות” עם הזמנות הרכיבים לאייפד החדש.

כמות הרכיבים אותה הזמינה אפל עבור ייצור האייפד פרו קטנה באופן משמעותי מן הציפיות, מוסרים מקורות האתר בשרשרת האספקה. עוד נמסר כי ייצור הטאבלט יחל במהלך חודש ספטמבר הקרוב, כמצופה, וכי המכשיר עשוי להגיע למדפים לקראת סוף השנה.

כאשר יושק, צפוי ה-iPad Pro לספק לרוכשיו מסך בגודל 12.9 אינץ’ בטכנולוגיית Force Touch וברזולוציית 2732×2048, רמקולים סטריאופונים, עט סטיילוס מותאם לשימוש בטכנולוגיית המסך המתקדמת ואף חיבור מתקדם להעברת נתונים והטענה מסוג USB Type-C.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים