יאהו מכריזה על מאיץ הסטארטאפים SigmaLabs שייפתח בישראל

ענקית האינטרנט יאהו הודיעה באופן רשמי על כך שהיא בחרה להקים את מאיץ הסטארטאפים הראשון שלה בישראל וכי היא מזמינה יזמים מהארץ להגיש מועמדות. המאיץ החדש, SigmaLabs, יחל את פעילותו בסוף חודש ספטמבר הקרוב ופותח את שעריו עבור סטארטאפים בשלבים מוקדמים בתחומי הביג-דאטה, Native Advertising, וידאו ו-Fintech.

המאיץ החדש נולד כחלק משיתוף פעולה של יאהו וקרן ההון סיכון Entrée Capital, כאשר מי שיעמוד בראשו יהיה ערן בילסקי מ-Entrée Capital. מלבד זאת לקחו חלק בהקמתו של המאיץ לינת וגר, ראש חדשנות וקשרי סטארט-אפים ביאהו ישראל, יואל מארק, סגנית נשיא למחקר ב EMEA וראש מעבדות יאהו בחיפה ועידו יבלונקה, ראש יאהו תל אביב.

מחפשים עבודה בהייטק? נסו את גאדג’טי ג’ובס

התכנית, אשר תימשך כארבה חודשים, תציע למשתתפים ליווי מקיף וכולל של מנטורים מובילים ואנשי מפתח מיאהו ומתעשיית ההייטק הישראלית, גישה לשירותי המידע של יאהו, שירותי ענן של מיקרוסופט ועוד מספר לא מבוטל של עזרים שיסייעו לסטארטאפים להפיק את המיטב מהתכנית. בסופה של התכנית יתקיים Demo Day בו יוכלו החברות השונות להציג את המוצרים עליהם שקדו בתקופת התכנית למשקיעים ומובילי דעה בקהילת ההייטק.

Pay it forward

לינת וגר, ראש חדשנות וקשרי סטארט-אפים ביאהו ישראל, הסבירה בשיחה עם גאדג’טי כי התכנית “פונה בעיקר לסטארטאפים בשלב לפני הסיד. לא חייבים מוצר מתפקד בשוק אבל כן מוצר התחלתי, משהו שאפשר להתחיל לעבוד איתו“.

SigmaLabs יפעל במודל של “Pay it forward“, לפיו יצופה מבוגרי האקסלרטור לתרום מזמנם ונסיונם בייעוץ לחברות הבאות שתצטרפנה לתכנית, וכמו כן הם יוכלו להחליט, לשיקולם האישי בלבד, לתרום הון מניות לאקסלרטור. כמו כן, וגר הדגישה כי “יאהו לא לוקחת אקוויטי מהחברות ולא מתעסקת במימון כלשהוא באקסלרטור.”

לפרטים והרשמה – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים