משחק Doom החדש שואף ל-60 פריימים בשניה ב-HD מלא

כנס QuakeCon מתקיים מדי שנה בטקסס ומוקדש למשחקי חברת id כגון Quake ו-Doom. בכנס השנה נכח מרטי סטרטון (Marty Stratton), האמון על הפקת כותר Doom החדש והכריז כי אחד היעדים העיקריים של צוות הפיתוח הינו לאפשר למשחק לרוץ באופן חלק ברזולוציית Full HD וב-60 פריימים לשניה, כשהוספת פירוט גרפי הינו רק יעד משני.

המשחק Doom המקורי מ-1993 היווה קפיצת מדרגה משמעותית בגרפיקה של משחקי המחשב, המציא והציג את המושג Deathmatch בפעם הראשונה וגרם למשבר אמיתי של חוסר פרודקטיביות במקומות עבודה ובאוניברסיטאות. מאז ציבור השחקנים מצפה ממשחקי id להוות סטנדרט גרפי ולחדש בתחום זה, משימה בה החברה עמדה בהצלחה כבר מספר פעמים.

סביר להניח כי העדכון החדש לפיו המשחק ירוץ ב-60 פריימים בשניה ב-HD מלא מתייחס לגרסאות הקונסולות, שעל אף המעבר לדור החדש, עדיין מארחות משחקים רבים שאינם מגיעים לסטנדרט הגרפי הנ”ל. סוגיה זו עלתה באופן בולט בתגובות הגיימרים לעדכון. ביצועי המשחק על המחשב האישי, אם לשפוט לפי משחקי id קודמים, יהיו תלויים רק במחשבי השחקנים אשר מצפים כי ניתן יהיה להריץ אותו אף ברזולוציות גבוהות יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים