הוכרז: Motorola Moto X Style – מכשיר שוק גבוה עם מצלמת 21 מגה-פיקסל

באירוע הכרזה מיוחד שנערך אחר הצהריים, חשפה חטיבת המובייל של חברת מוטורולה את Moto X Style, מכשיר דגל חדש שבאמצעותו היא תנסה להתחרות בדומיננטיות של מתחרותיה הגדולות אפל וסמסונג. זהו המכשיר השלישי בסדרה, ובניגוד לקודמיו, מדובר בכזה המיועד באופן טהור בעבור השוק הגבוה, בעוד מחירו נמוך משמעותית ביחס לקטגוריה ועומד על 399 דולרים (כ-1500 שקלים לפני מסים).

בצד העיצוב, כפי שניתן לראות בתמונות, לא בוצעו שינויים גדולים והמכשיר החדש מגיע גם הוא באריזה מעוגלת בעלת מראה מוכר הכולל שני רמקולים סטריאופוניים משני צידי המסך וגב מעוקל. כמובן שאת עיצובו של המכשיר ניתן יהיה להתאים באופן אישי דרך שירות Moto Maker הזמין בארה”ב, בברזיל ובמדינות נבחרות באירופה. פרט לגב הפלסטיק שמוצע בעשרות צבעים, יוכלו הלקוחות לבחור גם בגב עשוי עץ, עור או גומי קשיח.

מפרטו של הסמארטפון החדש כולל מסך 5.7 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, מעבד בעל שש ליבות בתדר 1.8GHz על גבי ערכת השבבים Snapdragon 808, זיכרון RAM בנפח 3GB ורכיב אחסון בנפח 16GB (אם כי ניתן לבחור גם בדגמים הכוללים אחסון בנפח 32GB או 64GB) עם אופציה להרחבה באמצעות כרטיס microSD בנפח מקסימלי של 128GB.

Moto-X-Style-colors-Gadgety

עוד כולל המפרט סוללת 3000mAh, שלטענת החברה נטענת מהר פי שניים מזו של מכשיר ה-Samsung Galaxy S6 ומסוגלת לספק כ-30 שעות של שימוש שוטף. את יכולת הטעינה המהירה ניתן יהיה לנצל אך ורק עם מטען מיוחד, ולשמחתנו במוטורולה הגדילו לעשות וצירפו אותו לאריזה. מערכת ההפעלה היא כמובן אנדרואיד 5.1 בגרסתה הנקייה, ללא ממשק משתמש מותאם. מידותיו: רוחב – 76.2 מ”מ, גובה – 153.9 מ”מ, עובי – 11.06 מ”מ. משקלו 179 גרם.

מכשיריה של מוטורולה היו ידועים עד כה ככאלו ללא יכולות צילום מרהיבות, אולם באירוע ההכרזה הודיעה החברה שהצליחה להפיק לקחים וליישמם בדור זה. החברה ניסתה לאמת את דבריה באמצעות מצגת של תמונות, אך כידוע – לא ניתן לסמוך על המיצגים הללו עד שלא נבחן את התוצאה בעצמנו. מדובר במצלמה ראשית עם חיישן ברזולוציית 21 מגה-פיקסל, עדשה עם מפתח f/2.0 ופלאש LED כפול, ובמצלמה משנית עם חיישן 5 מגה-פיקסל, עדשה רחבה ופלאש LED בודד.

Motorola Moto X style יהיה זמין לרכישה החל מספטמבר בעלות של 399 דולרים עבור הדגם הבסיסי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים