בכיר במיקרוסופט: Windows 10 לסמארטפונים תושק בחודש נובמבר

אמש (ד’) החלה מיקרוסופט להפיץ באופן רשמי את מערכת ההפעלה האחרונה מבית ייצורה, Windows 10, למחשבים המריצים גרסה חוקית של ווינדוס 8/8.1 או ווינדוס 7. ואילו על גרסת מערכת ההפעלה לסמארטפונים לא זכינו לשמוע דבר, מלבד הדלפות ודיווחים לא רשמיים בדבר מכשירי Lumia עתידיים שיריצו את מערכת ההפעלה. כעת, חושף בכיר בענקית התוכנה פרטים נוספים אודות מועד השקת מערכת ההפעלה.

על פי דבריו של אנטוניו דוהרטי, מנהל קבוצת Windows ו-Surface במיקרוסופט דרום אפריקה, מערכת ההפעלה ווינדוס 10 למובייל תופץ לסמארטפונים ב”איזור נובמבר“. דברים אלו עומדים בקנה אחד מול השקתם הצפויה של צמד מכשירי הדגל מבית מיקרוסופט, Lumia 950 ו-Lumia 950XL, הצפויים לראות אור גם הם ברבעון האחרון לשנה.

הצצה לאחור

את הדברים סיפק דוהרטי במסגרת ראיון לאתר iAfrica, כך שייתכן והתייחס למועד שחרור מערכת ההפעלה לסמארטפונים בגבולות דרום אפריקה בלבד, ולא להשקתה בשווקים אחרים בעולם. כשזה נוגע לפיצ’ר ההמשכיות (Continuum) המאפשר למשתמשים להפוך את הסמארטפון שלהם למחשב PC מלא, מסר דוהרטי כי יהיה הפיצ’ר אפשרי באמצעות מכשיר צד שלישי, אליו מתייחס דוהרטי כ”קופסה“, שתוצע למכירה בנפרד או ביחד עם סמארטפונים תומכים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים