סוני תכריז על סמארטפון המסוגל לצלם רגעים החולפים בשבריר שניה

סוני הודיעה אמש (ה’) דרך חשבון הטוויטר שלה כי תכריז ביום שני הקרוב, ה-3 באוגוסט, על מכשיר חדש שביכולותו לצלם תמונות בשבריר שניה, ככל הנראה בדמותו של מכשיר חדש לסדרת מכשירי ה-Xperia, בעל יכולות צילום מתקדמות.

מתוך הציוץ בטוויטר נראה כי סוני תכריז על סמארטפון שבאפשרותו לצלם תמונות של אותו רגעים נדירים, הנמשכים שבריר שניה בלבד. לציוץ שפרסמה צירפה סוני תמונה הממחישה את כוונתה, שם נראות טיפות מים שבריר שניה לאחר שנחתו על המים, אם כי לא ברור האם זו צולמה באמצעות המכשיר.

Xperia C5 Ultra Split Second Camera Gadgety

על פי ההערכות, המכשיר אותו נראה בהכרזת החברה ביום שני הקרוב, יהיה לא אחר מאשר ה-Sony Xperia C5 Ultra, עליו התגברו הדיווחים וההדלפות באופן משמעותי בשבועות האחרונים. אלו מוסרים כי הוא יכיל מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, זיכרון RAM בנפח 2 גיגה ומסך ללא שוליים מצידו הימני והשמאלי.

מערך הצילום במכשיר יכלול מצלמה אחורית וקדמית, שתיהן ברזולוציית 13 מגה פיקסל ובעלות פלאש LED, אך בשלב הנוכחי טרם ברור באיזה חיישן צילום תשתמש סוני עבור שתי המצלמות. על פי אתר הטכנולוגיה Xperia Blog, ייתכן שיהיה זה ה-IMX230, אותו חשפה החברה בנובמבר האחרון. שבב צילום זה לוקח חלק בסמארטפון ה-Motorola Moto X Style שהוכרז לפני ימים בודדים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים