סרטון חדש של המשחק Total War: WARHAMMER סוחף את הגיימרים

המפתחים ב-Creative Assembly היו עסוקים מאוד לאחרונה, כך עולה מהדגמת המשחקיות האחרונה ששיחרר הסטודיו מתוך Total War: Warhammer, המראה קרב אדיר מימדים ופנטסטי בין נחילי האורקים לבין צבאות בני האדם. ההדגמה מלווה בהדרכתו של אחד המפתחים, אשר מסביר מה קורה על המסך. הקרב מתוסרט, אך לקוח ישירות מהמשחק.

הסרטון נפתח בהצגת שני הצבאות, אשר כמצופה ממשחק Total War, הינם גדולים ומרשימים. היחידות השונות נראות מלאות חיים, חלקן אמינות ומציאותיות, וחלקן פנטסטיות לחלוטין כמו נמרים מכונפים ודרקונים, על רקע תפאורה דרמטית שלא תבייש את ספרי הפנטזיה המוכרים ביותר. מראה מעניין ושונה לסדרת Total War.

total-war-warhammer 2

לאחר היכרות קצרה מתחיל האקשן: הקרב מתפתח בחלקי המפה בהדרגה, כשקריין הסרטון עובר בין חלקים שונים ומעניינים בקרב ומסביר אודותיהם. אחת היחידות המעניינות שראינו הינה גובלין-מתאבד, אשר נורה לאוויר וניתן להטיס אותו ידנית להתרסקות על האויב. מי שזוכר את ה-Super Sheep מסדרת Worms יתמוגג למראה זה. במקום אחר בקרב, דרקון נוחת הישר לתוך גדוד אנושי ועושה בהם שמות.

אנו מכירים לראשונה גם בנוכחותו של קסם וכישוף בסדרת Total War. אחד המכשפים האורקים מזמן את האל שלו, וזה האחרון דורך על האויב עם רגל גדולה כגורד שחקים. הקריין מסביר כי המפתחים דווקא אינם מעוניינים שהקסם יהיה “OP” (קיצור של Over Powered), כלומר הקסמים במשחק ישמשו לתמיכה במאבק אך לא יהוו הנדבך המרכזי בו.

total-war-warhammer 4

את הרושם האמיתי מגודלו של הקרב אנו מקבלים עם הסתערות מאסיבית של יחידות הרגלים משני הצבאות. המצלמה מרחפת מעל נקודות המפגש בין הצבאות, וקשה שלא להתרשם מהחיילים והטרולים המזנקים אלי קרב. כל חייל בפני עצמו נראה כמגיב באופן משכנע להסתערות, אך הם עדיין חלק קטן מצבאות של אלפי חיילים, פרשים, עכבישי ענק, כיתות יורים, גובלינים, גיבורים-מנהיגים ושאר יחידות הפרושות על שדה הקרב.

מודגש כי על אף שהסרטון מרשים ביותר, עדיין מדובר ב-Pre-Alpha, כלומר בגרסת פיתוח מוקדמת. הדבר ניכר גם בסרטון כשבמקרים רבים החיילים אינם נלחמים היטב, וחלק גדול מהאנימציות עדיין אינו מוכן. אולם אם לשפוט לפי תגובת הגיימרים לסרטון החדש, נראה כי Creative Assembly בדרך הנכונה, וכי יש לנו למה לחכות.

המשחק מתוכנן לצאת במהלך 2016 למחשב האישי, כולל ווינדוס, מק ולינוקס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים