מיקרוסופט תכריז באוקטובר על מכשירי Lumia חדשים, צמיד חכם ו-Surface Pro 4

ענקית התוכנה מיקרוסופט הספיקה עד עתה לשחרר את מערכת ההפעלה המתקדמת ביותר שלה עבור מחשבים נייחים וניידים, Windows 10, וצפויה בהמשך השנה לשחרר את גרסתה של המערכת גם לסמארטפונים, לצד מגוון מכשירים שיהוו לסמן הימני של החברה בכלל ושל ווינדוס 10 על כל גרסאותיה בפרט.

כעת, אתר חדשות ווינדוס הסיני WPDang מפרסם פרטים חדשים אודות השקתם של מכשירי הדגל למערכת ההפעלה. על פי הדיווח, אותו אישר אתר הטכנולוגיה The Verge עם מקורותיו המקורבים לענקית התוכנה, תקיים מיקרוסופט אירוע הכרזה בחודש אוקטובר הקרוב, בו תשיק מגוון רחב של מכשירים חדשים.

תמונה: קונספט, מקור: PhoneDesigner
דגם הלומיה החדש, תמונה: קונספט, מקור: PhoneDesigner

עבור ווינדוס 10 למובייל, מערכת ההפעלה של החברה לסמארטפונים, תשיק מיקרוסופט את ה-Lumia 950 ואת גרסת הפאבלט של המכשיר, ה-Lumia 950XL. ייתכן כי נראה גם את סמארטפון ה-Surface Mobile, שעשוי להפוך לסמארטפון הדגל של מערכת ההפעלה.

כשזה נוגע לגרסת ווינדוס 10 למחשבים, בדיוק כפי שמסר אתר DigiTimes בדיווחו האחרון בנושא, אנו צפויים לראות את מחשב ה-Surface Pro 4, זה יכיל את מעבד ה-Skylake החדש של אינטל ואף עשוי לשלב קורא טביעות אצבע במקלדת. מלבדו, גם ה-Surface Mini עשוי לבצע את הופעת הבכורה שלו, אך ב-The Verge מציינים כי הסיכויים מעט נמוכים.

מלבד חגיגת ווינדוס 10, אנו צפויים לראות שני מכשירים נוספים: ראשית נמסר כי גרסה חדשה, קטנה ודקה יותר לקונסולת המשחק Xbox One, עליה לא נמסרו פרטים רבים, עשויה לעשות דרכה אלינו בקרוב. שנית, צמיד הבריאות של מיקרוסופט צפוי לקבל עדכון, כאשר החברה צפויה להשיק את ה-Microsoft Band 2, שיגיע עם שינויי עיצוב משמעותיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים