מצלמת ה-Xperia Z5 של סוני צפויה להציג פוקוס טוב יותר

צילום: גאדג’טי

מכשיר דגל חדש מבית סוני צפוי להגיע ב-2 בספטמבר, באירוע שתערוך החברה במסגרת תערוכת IFA 2015 בברלין. ציוץ שהגיע דרך חשבון הטוויטר של השלוחה של החברה באנגליה חושף אישור ראשון מטעם סוני על כך שאכן תציג באירוע מכשיר סמארטפון, כאשר בתמונה המצורפת לציוץ ניתן לראות סמארטפון המופיע באופן מטושטש כשברקע מופיע שער הניצחון ברנדנבורג, אחד מהאתרים החשובים בברלין, גרמניה.

לצד התמונה המטושטשת של הסמארטפון, העשוי להיות ה-Xperia Z5, הוסיפה סוני את הכיתוב (בתרגום חופשי לעברית): “היכונו לסמארטפון עם פוקוס גדול יותר. הכל יהיה ברור יותר ב-2 בספטמבר, 2015“.

סוני ידועה כחברה המתמחה בייצור מצלמות לסמארטפונים, על כן אין הדבר מפתיע כי החברה מתכננת משהו גדול בתחום עבור הסמארטפון הבא שלה. בדוחותיה הכספיים האחרונים הציגה סוני המשך ירידה במכירות הסמארטפונים, כאשר חיישני התמונה אותם פיתחה עבור מכשיריה וגם עבור יצרניות אחרות בשוק, הניבו לה מעל ממיליארד דולר בצד ההכנסות.

ה-Xperia Z5 כבר נחשף במספר תמונות בשבועות האחרונים והציג מבנה מתכת משולב זכוכית הדומה לזה שהוצג בדגמיה הקודמים, כאשר חיישן ביומטרי עשוי להשתלב בכפתור כיבוי והפעלת המכשיר הנמצא בצידו. פרטים טכניים רבים לא נחשפו אודות המכשיר, כאשר יש לצפות כי יציג מפרט דומה לזה שהציגה החברה עם מכשירי ה-Xperia Z4 וגרסתו הבינלאומית Xperia Z3 Plus, אם כי ניתן לייחל לכך שנראה מכשיר הדומה יותר לגרסת המכשירים המגיעה עם מסך ה-Quad HD, ה-Xperia Z4v.

לצידו של מכשיר ה-Xperia Z5 אנו עשויים לראות גם גרסת קומפקט חדשה עם ה-Xperia Z5 Compact, גם היא צפויה לכלול מפרט טכני עשיר, אך במימדים קטנים יותר. את אירוע ההכרזה שלה תערוך סוני ביום רביעי, ה-2 בספטמבר, החל מהשעה 17:00 (שעון ישראל).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים