תמונות ראשונות של מכשירי הדגל Microsoft Lumia 950 ו-Lumia 950XL הודלפו לרשת

Lumia 950XL (מקור: evleaks@)

באוקטובר הקרוב מיקרוסופט, ככל הנראה, תכריז על מגוון רחב של מוצרים חדשים שיהוו לסמן הימני שלה ושל מערכת ההפעלה ווינדוס 10. את גרסת מערכת ההפעלה עבור סמארטפונים, ווינדוס 10 למובייל, צפויים להוביל שני סמארטפונים מתקדמים שיצטרפו לסדרת הלומיה ויקראו Lumia 950 ו-Lumia 950XL.

עד עתה לא זכינו לצפות בשני הסמארטפונים בצורה ראויה, ואילו זה עתה מפרסם המדליף הסדרתי אוון בלאס צמד תמונות חדשות המתיימרות
להציג את שני המכשירים. התמונות מציגות את המכשירים כשלהם קווי עיצוב המוכרים לכולנו משאר מכשירי סדרת הלומיה, זאת למרות דיווחים שונים שגרסו כי השניים יספקו מבנה אלומיניום.

Lumia 950
Lumia 950 (מקור: evleaks@)

ה-Lumia 950 (בצבע השחור), יציע מסך בגודל 5.2 אינץ’ ברזולוציית 2K, מבנה עשוי פוליקרבונט הזמין במספר צבעים, מערכת על שבב מסוג Snapdragon 808 עם מעבד בעל שש ליבות, זיכרון RAM בנפח 3GB, נפח אחסון על סך 32GB וסוללת 3,000mAh.

מנגד, ה-Lumia 950XL (בצבע הכחול) ימותג כפאבלט, כאשר גודל מסכו יהיה 5.7 אינץ’, גם הוא ברזולוציית 2K, והוא יכיל: מערכת על שבב מסוג Snapdragon 810 בעלת מעבד מתומן ליבות, סוללת 3,300mAh, כפתורי אלומיניום שימוקמו בצידו, 3GB RAM, זיכרון אחסון 32GB ופלאש LED בעל 3 טמפרטורות צבע שונות. נוסף על כך, תמונה שדלפה מציגה את הפאבלט כשהוא מחובר למכשיר החיצוני המאפשר למשתמשים לממש את פונקציית ה-Continuum ולהריץ עליו אפליקציות המיועדת עבור ה-PC.

Lumia 950XL Continuum Gadgety

מלבד זאת, יספקו שני המכשירים גם מצלמת 20 מגה פיקסל ראשית בטכנולוגיית PureView וחיישן 5 מגה פיקסל עבור מצלמת הסלפי, אמצעי לזיהוי ביומטרי בדמות קורא רשתית, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, אפשרות לטעינה אלחוטית וחריץ להרחבת הזיכרון הפנימי.

באשר לסמארטפון הווינדוס מבית מיקרוסופט העשוי אלומיניום יוקרתי, ייתכן כי נצטרך להמתין בסבלנות עד אשר תשיק ענקית התוכנה את מכשיר ה-Surface Mobile עליו שמענו לא מכבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים