באג מקדימה את השקת ה-Meizu MX5, תציג בקרוב גם את דגם ה-M2

Meizu MX5

במסיבת עיתונאים שערכה הערב (ה’) בת”א, השיקה רשת החנויות באג את מכשיר ה-Meizu MX5 בישראל באופן רשמי, כשבוע לפני המועד המתוכנן אותו קבעה. המכשיר יימכר בשני דגמים, הנבדלים ביניהם בנפח האחסון, כאשר דגם ה-16GB יוצע במחיר של 1699 שקלים בעוד דגם ה-32GB יוצע במחיר גבוה יותר של 1949 שקלים. שני המכשירים יוצעו במגוון צבעים, בהם לבן, שחור ואפור.

על ה-MX5 הכריזה יצרנית הסמארטפונים הסינית מייזו לפני כחודשיים, אז חשפה את מפרטו הטכני, הכולל מסך AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD המשולב בגוף בעל מבנה מתכתי וכפתור בית המשמש גם כחיישן ביומטרי לקריאת טביעות אצבע. המעבד במכשיר הינו בעל שמונה ליבות בתדר שעון מירבי של 2.2Ghz, המשולב במערכת על שבב Helio X10 Turbo מבית מדיה-טק וכולל את המאיץ הגרפי PowerVR G6200.

זיכרון העבודה במכשיר עומד על 3GB RAM בעוד נפח האחסון המוצע בישראל הינו בגרסאות 16/32 גיגה וללא אפשרות הרחבה. סוללת המכשיר מציעה קיבולת של 3150mAh וטעינה מהירה באמצעות מטען 2 אמפר בטכנולוגיית mCharge, המאפשרת טעינה של עד 60% מהסוללה תוך 40 דקות בלבד. מצלמת המכשיר הראשית כוללת חיישן 20.7 מגה-פיקסל בעל פוקוס לייזר מהיר, כאשר המצלמה הקדמית מציעה חיישן 5 מגה-פיקסל.

מפרט טכני מלא: Meizu MX5

במהלך מסיבת העיתונאים, ציינו נציגי באג כי מכשיר נוסף מבית מייזו יעשה את דרכו לארץ בקרוב. מדובר ב-Meizu M2 – מכשיר זול במיוחד, אותו מוכרת מייזו במחיר השקול לכ-400 שקלים בסין. את המכשיר ייתכן ונראה כבר לקראת סוף חודש ספטמבר, כאשר מחירו בישראל טרם נחשף.

Meizu M2 (צילום: גאדג'טי)
Meizu M2 (צילום: גאדג’טי)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים