אפל החלה במשלוח הזמנות לאירוע הכרזת ה-iPhone 6S ב-9 בספטמבר

הערב (ה’) אישרה אפל באופן סופי כי תערוך את אירוע ההכרזה על מכשירי ה-iPhone 6S וה-iPhone 6S Plus ב-9 בספטמבר, כאשר החלה במשלוח הזמנות לעיתונאים לקראת האירוע, אשר ייערך בסן פרנסיסקו. את האירוע תערוך אפל גם השנה במיקום חדש, כאשר זה ייערך באולם Bill Graham Civic Auditorium, לא רחוק ממרכז יירבה בוואנה, שם נוהגת החברה לערוך את אירועי ההכרזה שלה מפעם לפעם.

האולם החדש מסוגל להכיל עד 7000 אורחים, כאשר באולם של מרכז יירבה בוואנה ניתן היה לדחוס רק עד 757 איש, ואפילו במרכז פלינט לאומנויות הבמה, בו הציגה את מכשירי האייפון 6 בשנה שעברה, ניתן היה להזמין כ-2400 אורחים בלבד. הבחירה באולם הענק מעידה על הגדלת האירוע באופן משמעותי.

מכשירי האייפון 6S והאייפון 6S פלוס לא צפויים לראות שינויים בצד העיצוב, אולם על פי הדיווחים שהגיעו אודות השניים עד כה, אנו עשויים לראות בהם מספר לא מבוטל של שיפורים בצד המפרט הטכני, בהם עדכון המצלמה לחיישן 12 מגה-פיקסל, מעבד ה-A9 ומסך Force Touch.

בהזמנה ששלחה החברה לעיתונאים ציינה כי העוזרת הוירטואלית סירי מסוגלת לספק לנו רמזים אודות האירוע, אולם כשביקשנו מסירי: Hey Siri, Give Me a Hint, על פי לשון ההזמנה, כל שקיבלנו הן בקשות להמתין בסבלנות עד מועד האירוע (ראו תמונות מצורפות).

Apple-September-Event-iPhone-6S-Siri


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים