מערכת ההפעלה Android Wear מתממשקת כעת גם עם מכשירי אייפון

מערכת ההפעלה של גוגל עבור טכנולוגיה לבישה, Android Wear, שחגגה לא מכבר שנה להשקתה, קיבלה אמש (ב’) עדכון חדש שיאפשר לשעונים החכמים המריצים אותה לעבוד בסנכרון מלא מול מכשירים המריצים את מערכת ההפעלה iOS של חברת אפל.

Android Wear for iOS Gadgety 2בפוסט שפורסם בבלוג החברה, הודיעה גוגל כי מעתה ניתן יהיה לסנכרן את Android Wear אל מול מכשירי אייפון (מ-iPhone 5 והלאה) המריצים את מערכת ההפעלה iOS 8.2 ומעלה, זאת באמצעות אפליקציה ייעודית הזמינה להורדה כבר עכשיו דרך חנות ה-App Store.

לאחר התקנת האפליקציה וביצוע הסנכרון, תוכלו לקבל התראות על שיחות נכנסות ומידע משלל אפליקציות ישירות לפרק כף היד. כמו כן, ניתן יהיה לבצע שימוש מלא בפונקציות השונות אותן מציע שירות Google Now, בהינתן שאפליקציית גוגל מותקנת על מכשיר האייפון.

שעון ה-LG Watch Urban יהיה הראשון לעבוד עם מכשירי iOS, בעוד העונדים דגמים אחרים ייאלצו להמתין במעט עד לקבלת עדכון שיאפשר זאת. שעונים חדשים שיושקו מעתה והלאה, דוגמת Huawei Watch (שכבר נרמז לגביו שיוכל להתממשק עם iOS) ייזכו לתמיכה הזו ישירות מפתיחת הקופסה.

בטווח הארוך, עשוי העדכון הזה לפגוע במידה מסוימת במכירות שעון ה-Apple Watch. היצע שעוני ה-Android Wear, כידוע, גדול באופן משמעותי בהשוואה לשעון הבודד שהשיקה אפל עד כה, ועכשיו כשהמגוון הרחב הזה יכול לעבוד בסינרגיה עם מכשירי האייפון, עומדות בפני לקוחותיה של אפל אפשרויות בחירה נוספות.

להורדת אפליקציית Android Wear לאייפון – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים