הדלפה: Motorola Bounce נחשף בתמונות, ייקרא Moto X Force

מכשיר הסמארטפון Motorola Bounce, הנמצא בימים אלו בעיצומו של תהליך הפיתוח והייצור, עשוי להיקרא Moto X Force בעת השקתו, כך לפחות טוען המדליף upleaks@ שהיה גם הראשון לספר לנו על קיומו של המוצר במעבדות של חברת מוטורולה.

יחד עם טענתו החדשה באשר לשמו הסופי של המוצר, מספק המדליף הצצה נוספת לעיצובו של הסמארטפון. בתמונות המצורפת לציוץ שבעמוד הטוויטר שלו נראה המכשיר עם גב עשוי עור (או כזה בעל טקסטורה דומה) כשהוא מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד ללא כל ממשק מותאם, או לפחות כזה עם שינויים קטנים ולא משמעותיים.

לפי התמונות נראה שסמארטפון ה-Moto X Force ישמור על הרמקולים הסטריאופוניים הקדמיים המוכרים לנו משאר מכשירי הסדרה. עוד ניתן לראות בתמונות שהמכשיר מציע פלאש LED קדמי בדומה למכשיר הדגל של החברה, Moto X Style.

על פי דיווחים קודמים, Moto X Force יכיל מסך בגודל 5.43 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, מערכת על שבב מסוג Snapdragon 810, צמד מצלמות עם חיישני 21 ו-5 מגה פיקסל עבור המצלמה הראשית והמשנית (בהתאמה), 3GB RAM, אופציה ל-32 או 64 ג’יגה נפח אחסון ואף סוללה מרשימה בקיבולת 3,760mAh. במקרה שההערכות אכן נכונות והמכשיר יוכרז בדצמבר, אנו עשויים לראות אותו כשהוא מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 6.0 מרשמלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים