הוכרז: Toshiba Satelite Radius 12 – קליל ודק עם מסך 4K

ההכרזות מתערוכת IFA בברלין ממשיכות לזרום וטושיבה חושפת מחשב נייד מתקדם ומעוצב העונה לשם Toshiba Satelite Radius 12. המחשב החדש מציע מסך מגע בגודל 12.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD עם אפשרות לשדרוג לרזולוציית Ultra HD 4K העצומה. על המסך מחפה זכוכית מסוג Gorilla Glass NBT המציעה עמידות משופרת בפני שריטות וטביעות אצבע.

בעבר, מסכי מחשב קטנים בעלי רזולוציה גבוהה היוו בעיה משמעותית עבור מערכת ההפעלה ווינדוס שהתקשתה בהצגת ממשק קריא, אך שיפורים שהוטמעו במערכת Windows 10 צפויים לגבור על בעיות אלו. ה-Satelite החדש של טושיבה מציע גם מצלמת רשת התומכת בטכנולוגיית Windows Hello, זיהוי הפנים המתקדם שהוטמע בווינדוס 10 לצורך אימות משתמש מהיר במיוחד. בשלב זה לא ברור האם בחרה החברה להטמיע את אחת ממצלמות Inel RealSense התומכות ביכולת החדשנית או אם הטמיעה מצלמה שפיתחה בעצמה.

20879094130_b9ec007c79_k

מתחת למעטפת המעוצבת תמצאו מפרט מרשים למדי: מעבד אינטל Skylake מהדור האחרון בקונפיגורציה של עד Core i7 ועד זיכרון פנימי 8GB RAM. ציר המסך מציע יכולות דומות לאלו של סדרת ה-Yoga מבית לנובו. הוא מסוגל להסתובב ב-360 מעלות ולהפוך את המחשב הנייד לטאבלט, גדול ומסורבל אמנם, אך עוצמתי במיוחד. בצידי המחשב תמצאו את חיבור ה-USB Type-C העדכני יחד עם שני חיבורי USB רגילים ויציאת HDMI.

המחשב החדש יוצע לרכישה ברחבי ארצות הברית עוד לפני סוף השנה הנוכחית, ועשוי להגיע גם לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים