Star Wars Battlefront יגיע ללא סייר שרתים

בהודעה מאת DICE בנוגע למשחק המצופה Star Wars Battlefront נמסר כי המשחק יגיע ללא דפדפן שרתים (Server Browser) – כלומר, לא ניתן יהיה לבחור ידנית את המשחק שנרצה להתחבר אליו, אלא להסתמך על אלגוריתם אוטומטי שיבחר עבורינו את המשחק המתאים לנו ביותר.

שחקני מחשב נהנים עוד משנות התשעים מסיירי-שרתים המאפשרים סקירה של שרתי המשחק הזמינים, ובחירה מחושבת באילו מהם לשחק. בכותרים חדשים יותר בחירה זו נעשית לעתים עבור השחקן באופן אוטומטי, כשההחלטות מתבצעות על ידי המשחק עצמו מאחורי הקלעים, מבלי התייעצות עם המשתמש.

בינתיים השחקנים אינם מרוצים מהחלטה זו, המעוררת תגובות מקוטבות בקהילה. חלק מהשחקנים הודיעו כי החוסר בבחירה ידנית של שרת המשחק מהווה “דיל-ברייקר”, וכי אינם מתכוונים עוד לקנות את המשחק בעת ההשקה, אלא להמתין לרכישה בהנחה בהזדמנות כלשהי בעתיד. “אני בטוח שזה יהיה משחק נהדר ומאוד נהנתי להתנסות באלפא, אבל בלי שרתים המנוהלים על ידי הקהילה, ובמיוחד בלי סייר שרתים, זהו דיל ברייקר עבורי”, כך כותב טימותי, גיימר אשר ביטל את ההזמנה המוקדמת שביצע ל-Battlefront. אל ההודעה הוא צירף תמונה הממחישה את דבריו.

נציגי EA ששיגרו את ההודעה ישירות ללב הקהילה ב-Reddit ניסו להמתיק את הגלולה, וסיפרו כי אמנם לא יהיה סייר-שרתים, אך במקומו שיטת התאמת המשחקים (Matchmaking) הכלולה, שתבחר עבורנו את המשחק המתאים ביותר, תהיה מבוססת על מערכת חדשה שתכניס אותנו למשחקים המתאימים לנו ביותר מבחינת היכולת שלנו (Skill) במשחק.

Star Wars: Battlefront הוא הכותר החדש בסדרה שהתחילה עוד ב-2004, עם כותר בשם זהה. משחקי Battlefront מתמקדים באקשן ולחימה בין שני הכוחות המרכזיים בעולם מלחמת הכוכבים: כוחות האימפריה וברית המורדים. המשחק החדש יעשה שימוש במנוע Frostbite 3 החזק ומתוכנן לצאת לקונסולות PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי ב-17 בנובמבר השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים