שמועה: הסמארטפון המתקפל של סמסונג יוכרז ב-MWC 2016

בחודש מאי השנה שמענו על כוונתה של סמסונג להשיק ב-2016 מכשיר סמארטפון מתקפל, זאת כחלק מפרויקט פיתוח העונה לשם Valley. על פי דיווח חדש שמקורו בסין ומתפרסם ברשת החברתית Weibo, החברה תהיה מוכנה להציג את הגרסה הראשונה של המוצר המוגמר כבר בחודש ינואר הקרוב. ההכרזה הרשמית תתבצע ככל הנראה בתערוכת MWC בפברואר או מעט לפני כן במסגרת אירוע עצמאי.

המידע מגיע מפיו של מדליף מוכר בסין, ובנוסף למועד חשיפה אפשרי, הוא מספק פרטים גם על המפרט הטכני. לטענתו של המדליף, סמסונג בוחנת בעבור המוצר שתי פלטפורמות עיבוד שונות: האחת היא Snapdragon 620 המיועדת לשוק הבינוני והשנייה היא Snapdragon 820 עבור השוק הגבוה. לא ידוע אם בחברה מתכננים מספר דגמים, או שלחילופין עדיין לא החליטו איזו פלטפורמה מתאימה יותר.

עוד מוסיף המדליף כי המוצר יאובזר בזיכרון 3GB RAM, בחריץ להרחבת נפח אחסון ובסוללה שאינה נשלפת – מה שהיה ברור מראש בשל הצורך בסוללה מיוחדת שביכולתה להתקפל. סביב המסך עדיין ישנה תעלומה: המדליף מציין כי מדובר באחד בטכנולוגיית OLED, אולם הוא לא יודע לספר אם המסך עצמו יתקפל גם כן או שסמסונג תשלב במוצר שני מסכים שונים שיתפקדו יחדיו בסינרגיה מושלמת.

Sony Tablet P
Sony Tablet P

ב-2012 חשפה סוני את Tablet P, מכשיר טאבלט בעל שני מסכים, אך דאגה ליצור מרווח כל-כך גדול ביניהם ולהפוך אותו לכישלון עוד לפני שהושק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים