גאדג’טי מסקר: Samsung Galaxy Note 5 – מכשיר המולטימדיה האולטימטיבי

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

סדרת ה-Galaxy Note של סמסונג קיבלה שחקן חדש לשורותיה בחודש אוגוסט 2015, כאשר הכריזה ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית על ה-Note 5. בעוד החלה סדרת המכשירים כניסיון של סמסונג להציג מכשירים מקצועיים בעלי מסך גדול, מהווים כיום מכשירי ה-Note כפתרון העדיף בעיני רבים על מכשירי ה-Galaxy S של החברה, כאשר סמסונג עצמה סיפקה לא פעם יתרונות שונים עבור המכשירים שלא הופיעו בדגמי סדרת הדגל.

בניגוד לשנה שעברה, בה הוביל הגלקסי נוט 4 את שינוי הלך הרוח של סמסונג בתחום העיצוב, בחרה החברה עם הגלקסי נוט 5 להתחקות דווקא אחר עיצובו של מכשיר הדגל Galaxy S6 Edge, תוך שילוב בסיס החומרה החזק שהופיע במכשיר הדגל יחד עם מסך ענק ועט סטיילוס המלווה אותו. יצאנו לבדוק מה בדיוק מציע המכשיר החדש של סמסונג – זוהי הסקירה המלאה שלנו ל-Galaxy Note 5.

מה בקופסא?

אריזת הקרטון של סמסונג מציגה קו נקי למדי ומציגה לנו את שמו של המכשיר באותיות כסופות גדולות יחד עם נפח הזיכרון הזמין במכשיר. בגב האריזה ניתן למצוא רשימה הכוללת חלקים נבחרים מתוך המפרט הטכני של המכשיר, ובסה”כ מדובר באותו קו עיצוב אותו ראינו במכשירי סדרת הדגל Galaxy S6, המציג קו פשוט עם מימדים מינימליים ככל האפשר נוכח גודלו של המכשיר.

בתוך האריזה תמצאו:

  • מכשיר Samsung Galaxy Note 5
  • סיכה לפתיחת מגירת ה-Nano SIM
  • כבל נתונים microUSB ל-USB
  • שנאי 2A לטעינה מהירה
  • אוזניות In-Ear מעוצבות
  • ראשים להחלפה עבור עט ה-S Pen
  • ניירת (הוראות שימוש, אחריות)

עיצוב ואיכות בניה

סמסונג ביצעה שינוי כיוון בעיצוב מכשיר ה-Galaxy Note 5 בהשוואה לדגמים שהוצגו בשנים קודמות. המכשיר כולו משלב כעת זכוכית, הן בצידו הקדמי והן בגבו, כאשר בין שתי שכבות הזכוכית ממוקמת מסגרת מתכתית. בגב המכשיר שילבה סמסונג אלמנטים אותם השאילה מעיצובו של דגם הדגל Galaxy S6 Edge, זאת דרך עיצוב קמור של הזכוכית, הגולשת לשולי המכשיר בצידו האחורי. בחירה זו נראית מצוין, אך ממש כמו בדגם ה-S6 Edge, הקשה מעט לאחיזה בשל המסגרת הדקיקה, כך הדבר גם עם הגלקסי נוט 5.

קריאה נוספת: הסקירה המלאה של Samsung Galaxy S6 Edge

העיצוב של ה-Note 5 הוא המרשים ביותר של סמסונג עד היום, הן בזכות העיקולים בגבו והן בשל הבחירה של החברה בשילוב הזכוכית עם המתכת, אולם החלק המרשים ביותר בו הינו חלקו הקדמי. את מסך ה-5.7 אינץ’ הצליחה סמסונג לתחוב לתוך גוף צנום משהו, מה שהופך אותו למכשיר האולטימטיבי לשם צפיה במדיה. שולי המסך קטנים במיוחד וכמעט שלא ניתן להרגיש כי הם שם כאשר צופים בסרטון ביוטיוב או במשחק עתיר גרפיקה.

בחלקו התחתון של המכשיר תמצאו את עט הסטיילוס, הנשלף כעת בלחיצה (במקום במשיכה), ולצידו גריל המסתיר מאחוריו רמקול בודד, חריץ לכניסת כבל MicroUSB וחריץ 3.5 מ”מ המשמש לחיבור אוזניות. בחלקו העליון ממוקמת מגירת ה-Nano SIM ובגבו תמצאו את המצלמה הראשית, אשר עדיין בולטת החוצה, ולצידה הפלאש ומד הדופק. בקדמת המכשיר תמצאו מתחת למסך את כפתור הבית, המשמש גם כחיישן ביומטרי לקריאת טביעות אצבע, כאשר מעל המסך ממוקמת המצלמה המשנית.

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

האחיזה במכשיר נוחה למדי בשתי ידיים ובאופן מפתיע למדי מצאתי עצמי עושה בו שימוש רב גם ביד אחת, זאת הודות למימדים הקטנים למדי של המכשיר אף שילובו של המסך הגדול. החיסרון המורגש ביותר נובע מתוך השימוש של סמסונג בחומרי הפרימיום (זכוכית ומתכת), ומתבטא בכך שהוא חלק למדי – דבר מסוכן בעת שליפתו מהכיס. השימוש בזכוכית, בעודו יוצר מראה נעים ומרשים, גורר גם טביעות אצבע רבות. במכשיר בעל צבע כהה (כחול כהה במקרה של המכשיר אותו אנו סוקרים כעת) מורגשות טביעות האצבעות פחות, אך עדיין ניתן להבחין בהן בבירור.

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

מסגרת המתכת של המכשיר חלקלקה אף היא ובשל דקיקותה, מצאתי כי קשה מאוד להרים את המכשיר מהשולחן, בעיקר כאשר הונח על פניו (כשגבו כלפי מעלה). אף הויתורים בצד הנוחות שנאלצה סמסונג לעשות על מנת לדבוק בעיצוב המרשים, לא מדובר בירידה ניכרת בנוחות השימוש במכשיר, אם כי חלק זה בהחלט טעון שיפור.

חומרה וביצועים

עם דגם ה-Galaxy Note 5 הציגה סמסונג שינויים קטנים מתחת למכסה המנוע בהשוואה לדגמי ה-Galaxy S6 שהוצגו בתחילת השנה. מדובר באותו מעבד מתומן ליבות המשולב במערכת על שבב Exynos 7420, אליה ציוותה החברה זיכרון מהיר מסוג LPDDR4 בנפח גדול של 4GB RAM.

רכיבים אלו כבר הוכיחו עצמם על גבי תצוגת ה-Quad HD המשולבת במכשיר ה-Galaxy S6, ובאופן לא מפתיע מצליח גם ה-Galaxy Note 5 לספק את הסחורה בצד הביצועים בכל סרט בו תצפו ובכל משחק בו תשחקו.

עט הסטיילוס S Pen

רכיב החומרה המעניין ביותר בסדרת מכשירי ה-Galaxy Note הינו עט הסטיילוס S-Pen, זה מקבל שדרוג במספר מקומות עם המכשיר החדש. תחילה, מדובר במנגנון שליפה חדש לעט, המאפשר שליפה באמצעות לחיצה במקום על ידי משיכתו מגוף המכשיר. הנושא עורר לא מעט “רעש” כאשר התברר כי הכנסת עט הסטיילוס בכיוון הלא נכון למכשיר הובילה ל”שבירת” מנגנון הזיהוי של העט והצגת התפריט המופיע על המסך בעת שליפתו מגוף המכשיר.

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

טריק שימושי של עט הסטיילוס הוא עבודה עימו לכתיבת פתקים מהירים גם ממצב בו המסך כבוי. שליפת העט תציג את מסך התזכירים ותאפשר לכם לכתוב לעצמכם הערות קטנות אותן תשמרו לקריאה מאוחרת – הפונקציה שימושית למדי עבור מי שמבצע הרבה משימות בו זמנית וצריך לרשום רעיונות קטנים במהירות כדי לחזור אליהם בשלב מאוחר יותר.

שליפת עט הסטיילוס תציג בפניכם (כאשר המסך פתוח) תפריט מרחף הכולל גישה מהירה לפעולות ואפליקציות שונות במכשיר. פרט לגישה מהירה לאפשרויות של כתיבה על המסך, גישה לתזכירים ובחירת חלקים מהמסך לשם צילום מסך, ניתן כעת להוסיף גם אפליקציות צד שלישי לתפריט.

לא מצאתי עצמי משתמש בגישה המהירה לאפליקציות אלו, שכן אפליקציות הכתיבה\פתקים של סמסונג מספקות לצורך פעולות הדורשות שימוש בעט ועבור אפליקציות כמו וואטסאפ לא הרגשתי צורך בקיצור דרך נוסף כאשר התראות ממשיכות להופיע על המסך עם כל הודעה נכנסת. עם זאת, אין כל נזק בהוספת אופציה זו, שוודאי תהיה ברת שימוש עבור רבים.

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

עט הסטיילוס כנראה לא יהיה בר שימוש עבור כל אחד. הוא יעיל במיוחד עבור מי שרגיל לעצור ולכתוב הרבה ולא מעוניין להסתובב עם פנקס ועט או עבור מי שאוהב לאייר, לצייר הערות על-גבי המסך ולשתף אותן. עבור רוב משתמשי הסמארטפון, נראה כי התוספת אינה כה מהותית, אך החדשות הטובות הן כי יתרונות הגלקסי נוט 5 לא מסתכמים בעט הסטיילוס וממשיכים גם למסך.

מסך ותצוגה

המסך של ה-Galaxy Note 5 הוא המסך הטוב ביותר הקיים כיום בסמארטפון. הצבעים שמפיקה תצוגת ה-Super AMOLED, אותה ביקרתי לא פעם בעבר בשל הצגת אופי עשיר אך רחוק מהמציאות, יתחבבו בקלות על כל אחד, בעיקר כאשר ישתלבו במסך ה-Quad HD המרשים.

בסמסונג ביצעו לטעמי בחירה מעט מוזרה כאשר הכתירו דווקא את דגם ה-Galaxy S6 Edge Plus כמכשיר המיועד עבור צרכני המדיה, שהרי במחיר נמוך יותר אפשר לקבל את אותו מסך, במכשיר בעל אותן יכולות, עיצוב מרשים ואפילו עט סטיילוס. אם אתם צרכני מדיה, ה-Galaxy Note 5 הוא בהחלט מכשיר המיועד עבורכם, גם אם הוא משווק כ”מכשיר עבור השוק המקצועי”.

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

מה שגורם לצבעים על המסך להתעורר לחיים ולהפוך את התצוגה לכה מרשימה הוא גם העיצוב. השוליים הדקיקים משני צידי המכשיר כמו גם בחלקו העליון והתחתון של המסך, גורמים לו להיראות גדול בהרבה ממה שהוא במציאות. מצאתי עצמי מוותר לא פעם על צפיה בסרטים על גבי מסך גדול יותר רק כדי להתבונן עוד מעט במסך ה-5.7 אינץ’ של ה-Note 5, כאשר סרטים מצוירים באיכות גבוהה היו גולת הכותרת, דווקא בשל הצבעים העזים המופיעים על גבי תצוגת ה-AMOLED.

עם זאת, ואף התשבוחות הרבות שהרעפתי על איכותו, העיצוב של המכשיר היה גם החלק שגרע מההנאה מהמסך. השוליים הכה דקיקים גרמו פעמים רבות ללחיצות לא מכוונות עם פרק כף היד. בהחלט ישנו צורך להתרגל לאופן אחיזה שונה במכשיר, וניתן היה לצפות כי סמסונג תנמיך את רגישות המסך ללחיצות, בעיקר בשוליים.

מולטימדיה

על מנת להשלים את חווית השימוש במכשיר ככלי לצפיה במדיה שילבה סמסונג רמקול המפיק צלילים חזקים במיוחד ובאיכות טובה למדי. תמיד אעדיף את השימוש באוזניות, כאשר אוזניות ה-In Ear שמספקת החברה כחלק מהחבילה בהחלט מספקות את הסחורה, אולם במקרה של הגלקסי נוט 5 מדובר ברמקול מרשים במיוחד, כזה המאפשר צפיה בסרטונים ביוטיוב באופן מספק גם ללא אוזניות.

נפח האחסון המגיע עם המכשיר הינו 32GB, כאשר קיים גם דגם בעל נפח אחסון בגובה 64GB. בדגם אותו סקרנו תפסו קבצי המערכת כ-7.5GB, מה שמשאיר 24.5GB “בלבד” לשם שמירת קבצים פרטיים כמו תמונות, סרטים, מוסיקה ועוד. נפח האחסון מספק, אולם במידה ותחפצו בעוד, לא תוכלו להרחיבו באמצעות כרטיס חיצוני, דבר שיש לקחת בחשבון.

העברת הקבצים למכשיר מהירה במיוחד. הצלחנו למדוד העברת קובץ בגודל 1.5GB בקצת פחות מדקה. ניגון סרטים גם הוא מתבצע באופן מרשים, כאשר סריקה קדימה או אחורה בסרט לא רק שאינה נתקעת, אלא גם מאפשרת צפיה בתזוזת התמונות תוך כדי הזזת החוגה.

סרטים מסוג MP4 מתנגנים היטב דרך האפליקציה המובנית במכשיר, אך קבצי MKV לא ניתנים לניגון באמצעות אפליקציית הסרטים המובנית, כאשר הסרט עצמו יוצג, אך רצועת השמע לא תנוגן. הדבר שכיח למדי במכשירי סמארטפון וניתן לפיתרון על-ידי שימוש באפליקציה צד שלישי כמו VLC.

מערכת הפעלה וממשק משתמש

מערכת ההפעלה המגיעה באופן מובנה עם מכשיר ה-Galaxy Note 5 הינה אנדרואיד בגרסת Lollipop 5.1.1, עליה הלבישה סמסונג את ממשק המשתמש TouchWiz. בדומה לפועלה לשם צמצום כמות האפליקציות המותקנות על המכשיר באופן מובנה במכשירי סדרת ה-Galaxy S6, כך מציגה סמסונג הלך רוח דומה גם בדגם הנוט 5.

כבר במסך הבית הראשי ניתן להבחין בסדר וניקיון ובעיקר בהרבה שטח פנוי על גבי המסך שיאפשר לנו להחליט מה נרצה למקם בו, במקום שנידרש לפנות את אפליקציות המערכת תחילה. על המכשיר תמצאו את שלל האפליקציות של גוגל כמו גם מספר אפליקציות מערכת כמו מייל, דפדפן, גלריה, מחשבון, לוח שנה, שעון מעורר ועוד, כאשר האפליקציות צד שלישי היחידות המגיעות באופן מובנה עם המכשיר הינן: OneDrive ו-Skype מבית מיקרוסופט, אינסטגרם, פייסבוק, וואטסאפ ופייסבוק מסנג’ר מבית פייסבוק ואפליקציית SmartVOD שמציעה תכנים בתשלום.

Samsung-Galaxy-Note-5-Notifications-Screenshot-gadgetyממשק המשתמש של סמסונג בגלקסי נוט 5 עובד באופן חלק מתמיד ומציג הרבה מאוד פיצ’רים המוסיפים לנוחות השימוש במכשיר, החל מקיצורי דרך מהירים הנמצאים בוילון ההתראות וכלה בנורית ההתראות הניתנת להגדרה לפי מספר צבעים שונים לפי סוג ההתראה.

במסך הנעילה תמצאו את קיצורי הדרך המהירים לטלפון ולמצלמה, כאשר גישה מהירה עוד יותר למצלמה ניתן להשיג על-ידי לחיצה כפולה על כפתור הבית. אזכיר בשנית כי שליפת עט הסטיילוס S Pen מהמכשיר כאשר המסך סגור תציג על גבי המסך אפליקציית פתקים פשוטה המשמשת לכתיבת תזכורות מהירות.

אחרי שהופיעו בדגמי ה-Galaxy S6 מוקדם יותר השנה, מגיעות ערכות הנושא גם למכשיר ה-Note 5. דרך חנות ייעודית תוכלו למצוא מגוון ערכות נושא, אשר לטעמי מחזירות ברובן את עיצוב מסך הבית לאחור במקום להניעו קדימה, אם כי קיימות מספר ערכות עיצוב שאהבתי יותר. שינוי גודל הפונט הינו כלי יעיל במיוחד במכשיר בעל מסך כה גדול.

כפתור הבית, המשמש גם כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעות אצבע, הינו כלי שימושי למדי. תוכלו להגדיר מספר טביעות אצבע שונות על פי אופי השימוש שלכם במכשיר, כאשר הזיהוי משמש הן עבור אבטחת המכשיר דרך מסך הנעילה והן באפליקציות שונות התומכות בפונקציה. ההגדרה הראשונית של הפונקציה מהירה למדי וכך גם זיהוי טביעות האצבע לאחר שהוגדרו במכשיר. אין עוד צורך להחליק את האצבע על גבי כפתור הבית כפי שהיה במכשירים ישנים יותר, ומספיקה נגיעה קלה בכפתור הבית לשם ביצוע זיהוי מוצלח.

בהחלט ישנה התקדמות בביצועי ממשק המשתמש TouchWiz בהשוואה לדגמי השנה הקודמת, כאשר הבחנתי בביצועים חלקים וזריזים יותר גם בהשוואה למכשיר ה-Galaxy S6 Edge, אותו סקרתי מוקדם יותר השנה, אולם קבצי המערכת עדיין תופסים שטח אחסון ניכר של קרוב ל-8GB.

מצלמה

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

ה-Galaxy Note 5 של סמסונג מציע מצלמה ראשית בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל בגב המכשיר, זה כולל מייצב תמונה אופטי (OIS), פוקוס מהיר ומבזק (פלאש). המצלמה מציגה מפתח צמצם רחב למדי ב-f/1.9, דבר המאפשר כניסת אור גדולה יותר ומובילה לצילום טוב יותר בתנאי תאורה שאינם אופטימלים.

המצלמה השניה במכשיר ממוקמת בקדמתו, מעל המסך, וכוללת חיישן 5 מגה-פיקסל המאפשר צילום בזווית רחבה לצילומי סלפי קבוצתיים.

אפליקציית המצלמה מציעה ממשק פשוט מאוד ומאפשרת גישה מהירה לתחילת צילום הן בוידאו והן עבור תמונות. לחובבי הפרטים מציעה סמסונג מצב Pro, דרכו ניתן להגדיר באופן ידני מספר אלמנטים שונים במצלמה, כאשר מצב צילום RAW גם הוא זמין להגדרה דרך אפליקציית המצלמה במכשיר.

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

צילום מהיר מתאפשר דרך פתיחת המצלמה על-ידי לחיצה כפולה על כפתור הבית גם כאשר המסך כבוי, מה שימנע מכם לפספס אירועים הדורשים צילום בזמן אמת. וידאו באיכות 4K מתאפשר במצלמה האחורית של מכשיר הגלקסי נוט 5, אם כי הצילום באיכות זו מוגבל בזמן לסרטונים של עד 5 דקות כל אחד.

צילום עם פלאש ב-Galaxy Note 5
צילום עם פלאש ב-Galaxy Note 5

צילום בתאורה נמוכה או בלילה מקבל פתרון טוב למדי במצלמה של הגלקסי נוט 5 מבית סמסונג, כאשר המבזק בעל שתי טמפרטורות הצבע מציג תמונה מצויינת גם ללא כל תאורת עזר. בתאורה נמוכה תקבלו תמונות טובות גם כן, אולם כפי שניתן לצפות, תמונות לילה יציגו פיקסליזציה כאשר תבצעו התמקדות (זום) בנקודות מסויימות בתמונה.

Samsung-Galaxy-Note-5-Camera-colors-1200px

Samsung-Galaxy-Note-5-Camera-tree-1200px

Samsung-Galaxy-Note-5-Camera-closeup-1-1200px

סוללה

הסוללה ששילבה סמסונג במכשיר ה-Galaxy Note 5 הינה גדולה באופן משמעותי מזו שהוצגה בדגם ה-Galaxy S6 מוקדם יותר השנה. מדובר בסוללה בעלת קיבולת של 3000mAh עם אפשרות לטעינה מהירה וטעינה אלחוטית.

הסוללה בנוט 5 קטנה מזו שהציע דגם הנוט 4 בשנה שעברה, זאת בשל בחירתה של סמסונג בעיצוב דק באופן משמעותי (7.6 מ”מ לעומת 8.5 מ”מ), כאשר גם מידותיו האחרות הוקטנו. הקטנת קיבולת סוללת המכשיר לא מונעת ממנו לתפקד לאורך יום שלם גם בשימושים כבדים יותר, אולם במרבית המקרים לא תקבלו זמן שימוש העולה על יום בודד, כאשר במקרים הבודדים בהם הצלחנו לסחוט מהסוללה שעות שימוש נוספות, נדרשנו להטעינה מחדש בשעות הבוקר או הצהריים המוקדמים של יום השימוש השני במכשיר ללא הטענה.

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

היתרון המשמעותי ביותר של המכשיר בכל הנוגע לחיי הסוללה הינה אפשרות הטעינה המהירה. באם שכחתם (או בחרתם מרצון) שלא להטעין את המכשיר במהלך הלילה, הטעינה המהירה תספק לכם שעות רבות של שימוש ללא צורך להמתין יותר מידי.

בסמסונג מבטיחים כי תוך 90 דקות תוכלו לטעון את הסוללה מ-0% עד 100% ובהחלט מצליחים לעמוד בכך, כאשר גם טעינה לזמן קצר יותר תספק לכם מספיק חיי סוללה על מנת לבצע פעולות פשוטות (שיחות, הודעות) הדרושות בזמני חרום לאורך שעות ארוכות. טעינה אלחוטית גם היא מתאפשרת במהירות ותוך מעט פחות משעתיים.

סיכום

Samsung-Galaxy-Note-5-SlideToOpen

Samsung Galaxy Note 5 הוא מכשיר המולטימדיה האולטימטיבי לשנת 2015 הודות למסך הענק בעל האיכות הגבוהה והרמקולים החזקים ששילבה החברה במכשיר. הוא מציע יתרונות משמעותיים על גבי מכשירים אחרים בשוק בצד חיי הסוללה ומספק מצלמה בעלת איכויות גבוהות מתמיד.

אף עיצובו המרהיב, בחירתה של סמסונג לוותר על אלמנטים שונים במכשיר כגון אפשרות הרחבת זיכרון או צמצום משמעותי של שולי המכשיר גרמו לחווית שימוש נמוכה יותר בשל רגישות המסך ללחיצות בשל אופיו הדקיק וקושי באחיזתו ביד. בצד התוכנה מסתמנים השיפורים שביצעה החברה בממשק ה-TouchWiz כמשמעותיים, כאשר אלו לא גררו אף תקיעות קלות כפי שהיה בעבר.

האריזה ותכולתה
9/10
עיצוב ואיכות בניה
9/10
חומרה וביצועים
10/10
מסך ותצוגה
10/10
מערכת הפעלה
9/10
מולטימדיה
8/10
סוללה
10/10
מצלמה
9/10
9.3
ציון כללי   ... ולא בהכרח ממוצע

מה אהבנו
  • מסך גדול ומרהיב
  • סוללה גדולה וטעינה מהירה
  • עיצוב מרשים
  • עט סטיילס שימושי
מה פחות אהבנו
  • חלקלק וקשה לאחיזה
  • יקר
  • ללא אפשרות הרחבת זיכרון והחלפת סוללה

איפה קונים ומה המחירים?
  • יבואן רשמי: 3779 שקלים
  • שוק פתוח: 3450 שקלים
  • סלקום: 3890 שקלים
  • פלאפון: 3688 שקלים
  • אורנג’: 3799 שקלים


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים