רשמי: בלקברי תשיק בקרוב סמארטפון אנדרואיד תחת השם BlackBerry Priv

בתמונה: BlackBerry Priv

על סמארטפון האנדרואיד הראשון של בלקברי, אליו התייחסה הרשת עד לא מכבר תחת שם הקוד Venice, אנו שומעים מספר לא מבוטל של חודשים, זאת דרך אינספור הדלפות, שמועות וההערכות שונות. שיאן של אלו היה בדברי מנכ”ל החברה שמסר כי זו לא שוללת את האפשרות לייצר מכשיר שמריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד. כעת, אנו מקבלים אישור רשמי וברור כי בקרוב תשיק בלקברי מכשיר דגל שמריץ אנדרואיד שיקרא BlackBerry Priv.

הצצה לאחור

את הפרטים אנו מקבלים מדוחותיה הכספיים לרבעון הפיסיקלי השני של 2016 של החברה הקנדית, המספקים הצצה נדירה למפת הדרכים שלה להמשך השנה. שם, מסרה כי היא מתכננת להשיק סמארטפון בעל מבנה סליידר בשם BlackBerry Priv, שיהווה למכשיר הדגל שלה  וסביר כי יסייע בשיקום חטיבת החומרה המדשדשת.

מנכ”ל בלקברי, ג’ון צ’ן, מסר בנושא:

היום, אני מאשר את תוכניותנו להשיק את Priv, מכשיר אנדרואיד הקרוי תחת מורשת בלקברי ומשימתה העיקרית לשמירה על פרטיות המשתמשים. Priv משלב את מיטב יכולות האבטחה והפרודקטיביות של בלקברי, לצד מגוון האפליקציות הזמינות למערכת ההפעלה אנדרואיד.

בראיון מצולם לאתר BNN, הציג מנכ”ל בלקברי, ג’ון צ’ן, את המכשיר המצופה ובכך אישר את כל ההדלפות, הדיווחים והשמועות הקודמים. לדבריו של צ’ן ועל פי הנראה, המכשיר יגיע עם מסך הקמור בשני צידיו, בגודל 5.5 אינץ’ ויהיה בעל מבנה סליידר עם מקלדת QWERTY מלאה המשמשת גם כמשטח מגע לניווט. מעבר לכך, נראה כי צ’ן מעט לא בקיא בתפעול אנדרואיד, כאשר מציין שהמכשיר “מריץ גוגל”.

ה-BlackBerry Priv יהיה זמין לרכישה במספר שווקים מאוחר יותר השנה, בעוד החברה תכריז עליו באופן רשמי כבר בשבועות הקרובים. בלקברי ציינה כי המכשיר החדש שלה צפוי לשים דגש, כמו גם שאר מכשיריה, על פרטיות המשתמשים ואבטחת המידע שלהם, אך מלבד זאת לא מסרה כל פרטים נוספים אודותיו.

על פי דיווחים קודמים, יהיה ה-BlackBerry Priv זמין לרכישה כבר בחודש נובמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים