מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו תגיע למשתמשים באופן הדרגתי החל מהשבוע הבא

הערב (ג’), הכריזה ענקית החיפוש, גוגל, על הדור הבא למכשירי הנקסוס שלה, צמד המכשירים Huawei Nexus 6P ו-LG Nexus 5X, שייצגו את הסדרה למשך השנה הקרובה. לצד אלו, הודיעה החברה באופן רשמי כי מערכת ההפעלה אנדרואיד מרשמלו 6.0 (Android Marshmallow) תחל להגיע למשתמשים כבר בשבוע הבא.

שחרור מערכת ההפעלה החדשה יחל ביום שני (5/10), כאשר זו תגיע בעדכון מהאוויר (OTA) למכשירי Nexus 5 ו-Nexus 6, טאבלטי ה-Nexus 7 ממודל 2013 והנקסוס 9 כמו גם ה-Nexus Player. כצפוי, העדכון יופץ באופן הדרגתי, כך שאנו מעריכים כי משתמשים רבים המחזיקים במכשירים התומכים עשויים לחכות מספר שבועות עד אשר יקבלו את העדכון למכשירם.

קריאה נוספת: רשמים ראשונים ממערכת ההפעלה Android Marshmallow

מלבד מכשירי הנקסוס שיקבלו את העדכון ראשונים, גם מגוון רחב של מכשירי אנדרואיד הנמכרים כיום צפויים לקבל את אנדרואיד 6.0. עם זאת, את העדכון יקבלו הסמארטפונים אך ורק לאחר שהיצרניות יתאימו את מערכת ההפעלה החדשה למכשיריהן, כך שהדבר עשוי להמשך זמן מה, כבכל שנה.

אנדרואיד 6.0 מביאה עימה שלל שיפורים ושדרוגים עבור משתמשי אנדרואיד, המתבטאים בעיקר מתחת למכסה המנוע. ביניהם ניתן למצוא מצב המתנה (Stand By) חדש, חווית שימוש משופרת, תמיכה בקורא טביעת אצבע ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים