גוגל מציגה דגם חדש לכרומקאסט ואת מזרים המוזיקה Chromecast Audio

Google Chromecast 2015

באירוע שקיימה הערב (ג’) גוגל הכריזה החברה על ריענון למזרים המדיה Chromecast, המאפשר לשתף ולהקרין את תוכן המכשיר על המסך הגדול, ולצידו הדגימה את ה-Crhomecast Audio, מזרים מדיה ייעודי לשימוש עבור הזרמת מוזיקה.

גוגל עיצבה מחדש את המכשיר המוכר, הן חיצונית והן בצד המפרט הטכני. ה-Chromecast החדש מגיע בעיצוב עגול, צבעוני ורענן אשר מתחבר בקלות יתר אל הטלויזיה באמצעות כבל HDMI, בניגוד לחיבור הקשיח הקודם שהיה חלק מגוף המכשיר. מזרים המדיה החדש מציג יכולות קליטת Wi-Fi משופרות באמצעות שלוש אנטנות עוצמתיות ואלגוריתם חכם שתמיד יבחר את האות החזק ביותר לחיבור לרשת. החיבור לרשת יאפשר להזרים תכנים באיכות גבוהה תוך כדי הפחתת זמן ההמתנה לטעינת התכנים.

לצד המפרט המשופר, גוגל מעדכנת את אפליקציית ה-Chromecast ומעתה תאפשר לכם לחפש תכנים מותאמים אישית בצורה טובה יותר. כמו כן, מוסיפה החברה טאב נוסף בשם What’s On שמאפשר חיפוש אחר התוכניות והשידורים הרלוונטיים ביותר עבור הצופה מתוך אפליקציות התוכן המותקנות במכשיר. בנוסף יציג החיפוש גם תכנים בהם ניתן לצפות מתוך אפליקציות שאינן מותקנות על גבי הכרומקאסט ויציע לכם להוריד אותן אם תרצו, כאשר הכל נעשה במקום אחד.

כמו כן, הציגה גוגל גם את יכולת Fast Play אשר מאפשרת לאפליקציות הצפייה המועדפות עליכם לטעון תכנים במהירות עוד לפני שלחצתם עליהם. תכונה זו מתאפשרת באמצעות ‘למידה’ אותה מבצעות האפליקציות וכאשר, לדוגמא, אתם צופים בפרק מסויים מתוך סדרה, האפליקציה תדע לטעון מראש את הפרק הבא, כדי לאפשר חוויית צפייה מהירה וחלקה יותר ובאיכות גבוהה.

פי’צר אחרון שהציגה גוגל, אשר הולך וגדל בתקופה האחרונה, הוא שילוב מצב הגיימינג ב-Chromecast החדש, אשר מתחרה באופן ישיר בקונסולת ה-Fire TV שהציגה אמזון מוקדם יותר החודש.

כבר בגוגל I/O האחרון שהתקיים במאי, הציגה גוגל את איזור המשחקים החדש שלה שיועד עבור הכרומקאסט החדש, ועכשיו היא מביאה אותו אל הצרכן.  מצב הגיימינג יאפשר לכם להציג את המשחק בטלויזיה כמסך משני, בזמן שהמכשיר שלכם יהפוך לשלט האולטימטיבי לאותו משחק, באמצעות נגיעה בבקרי השליטה במסך או בהזזת המכשיר. כמו כן תוכלו לארח את חבריכם במצב ה-Multiplayer מבלי להתקל בבעיות הזרמת המשחק לטלויזיה.

להזרים מוזיקה עם Chromecast Audio

Chromecast Audio
Chromecast Audio

גוגל לא הסתפקה רק בריענון המכשיר הקיים והוסיפה אל סדרת הכרומקאסט את ה-Chromecast Audio. כשמו כן הוא, החבר הנוסף בסדרה מיועד להזרמת מוזיקה באיכות גבוהה בחיבור ישיר אל הרמקולים הקיימים, ומאפשר להזרים את ספריית המוזיקה האישית דרכו, או לחילופין להזרים דרך כל אפליקציית מוזיקה ורדיו עצמאית, כאשר הדגש הוא על האיכות הגבוהה.

החיבור לרמקולים יכול להיעשות על ידי מחבר AUX רגיל (3.5 מ”מ) או לחילופין בחיבור כבל אופטי או מסוג RCA. בין האפליקציות שכבר מוכנות לעבוד עם המכשיר ניתן למצוא את Pandora, Spotify, Rdio, שנכון לעכשיו רובן פועלות בתחום ארה”ב בלבד, וכמובן גם את אפליקציית Google Play Music של גוגל.

זמינות ומחיר

שני המכשירים, Chromecast החדש וה-Chromecast Audio זמינים לרכישה כבר עכשיו בחנות הרשת של גוגל בארה”ב במגוון צבעים. גם מבחינת המחיר מובילה גוגל על מתחרותיה ומתמחרת את שני המוצרים ב-$35 לכל אחד בנפרד. מגוון התכנים המיועדים לשני המכשירים זמינים בחלקם כבר עכשיו באפליקציות הצפייה הישירות כמו Netflix ו-Hulu, ורבות אחרות צפויות להצטרף כבר בחודשים הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים