גוגל מכריזה על Pixel C: טאבלט עם מקלדת נשלפת בעלת חיי סוללה נצחיים

ללא כל התראה מראש או שמועות ודיווחים אותם אנו רגילים לשמוע זמן רב לפני השקתם של לא מעט סמארטפונים וטאבלטים, הכריזה גוגל הערב (ג’) על טאבלט ה-Pixel C, שמגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו.

עיצוב מרהיב, מפרט מתקדם

ה-Pixel C, שמהווה לתשובתה של גוגל עבור טאבלט ה-iPad Pro עליו הכריזה אפל לפני מספר שבועות, נכנס ישירות לקטגוריית מחשבי ה-2 ב-1 כשמגיע בגוף אלומיניום מעוצב ויוקרתי במיוחד, ומציע מקלדת ייעודית המתחברת אליו בקלות ומסייעת לו להפוך מטאבלט למחשב של ממש. מסך הטאבלט יהיה בהיר במיוחד ויגיע עד ל-500nits, כשיציע גודל של 10.2 אינץ’ ברזולוציית 2560×1800, היוצרת צפיפות פיקסלים של 308ppi.

עוד כולל מפרט הטאבלט מעבד מרובע ליבות מסוג NVIDIA Tegra X1 לצד מאיץ גרפי מסוג Maxwell שיציע “ביצועים ברמת מחשב נייח“, זיכרון 3GB RAM מסוג LPDDR4, שקע טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, ארבעה מיקרופונים ואף מערך רמקולים סטריאופוניים הממוקמים בשני צידי המכשיר.

מערכת ההפעלה שתרוץ על ה-Pixel C תהא לא אחרת מאשר אנדרואיד 6.0 שבאופן חריג למדי עבור אנדרואיד, תתעדכן באופן קבוע מדי שישה שבועות.

Google Pixel C 2

מקלדת עם חיי סוללה נצחיים

גולת הכותרת בטאבלט ה-Pixel C הינה מקלדת הבלוטות’ איתה הוא מגיע (בתוספת תשלום). מקלדת זו, אותה הציגה גוגל בגאווה רבה, מתחברת למכשיר באמצעות מגנטים הפזורים לאורכו ורוחבו. היא ניתנת לסגירה באופן מלא בדומה למתבצע במחשבים ניידים, אך על מנת לחבר אותה לטאבלט ולהתחיל לעבוד עימה, יצטרך המשתמש לנתק את הטאבלט מן המקלדת באופן מלא, לחברו לחלקה האחורי ופשוט לכוון את הזווית הרצויה בין 100 ל-135 מעלות.

הטאבלט יודע להבחין מתי המשתמש מעוניין לעבוד עם המקלדת ובהתאם לכך ידע מתי לפתוח את המקלדת הוירטואלית או שמא לאפשר למשתמש לבצע שימוש במקלדת הפיזית המלאה. כאשר זה נוגע לחיי הסוללה של המקלדת, אתם יכולים להסיר דאגה מליבכם. גוגל מציינת כי מעולם לא תצטרכו להטעין את המקלדת, שכן חיי הסוללה שלה ללא טעינה ימשכו כחודשיים. לצורך טעינת הסוללה יצטרך המשתמש פשוט לכסות את מסך הטאבלט עם המקלדת (בדומה למחשב נייד סגור) וזו תטען באופן אוטומטי.

Google Pixel C 3

מחיר וזמינות

ה-Pixel C יוצע למכירה עבור מחיר התחלתי של 499 דולר (כ-1,970 שקלים) לדגם ה-32GB ו-599 דולר (כ-2,360 שקלים). במקרה שתרצו לרכוש גם את מקלדת הבלוטות’ המצורפת תצטרכו להוסיף עוד 149 דולר (כ-600 שקלים). הטאבלט יהיה זמין לרכישה לפני סוף השנה הקרובה ויושק באופן גלובלי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים