אפליקציית Control it מאפשרת לשלוט על יותר מ-1000 שלטים

בשנים האחרונות לא מעט יצרניות החלו לשלב חיישן אינפרה אדום במספר רב של מכשירי דגל מבוססי אנדרואיד. בחיישן זה, אשר היה ממוקם בחלקו הקדמי של המכשיר, ניתן היה להשתמש כשלט רחוק למגוון רחב של מכשירים ומוצרי אלקטרוניקה שונים. למרבה הצער, כל אותם שלטים וירטואלים היו שונים בתכלית מהשלטים המוכרים, מה שחייב את הצרכן ללמוד לתפעל שלט חדש. אפליקציה ישראלית בשם Control it החליטה למצוא לכך פתרון ולשדרג את חויות השימוש בחיישן האינפרה אדום.

מה שמייחד את Control it על פני האפליקציה המובנית של היצרניות השונות או כל מתחרה אחרת בחנות האפליקציות היא העובדה שהאפליקציה כוללת העתקים מדויקים למספר רב של שלטים שקיימים כיום בשוק. לשם הדוגמה, תוכלו למצוא באפליקציה את השלטים של חברת הוט, יס ואפילו סלקום טיוי שהושקה לפני זמן לא רב. לצד שלטים אלו ישנם גם שלטים של מזגנים, טלוויזיות, ממירי עידן פלוס ועוד.

[ad]

כל שלט שמתווסף לאפליקציה מעוצב בצורה מיוחדת על ידי גריפקאי שתפקידו הוא לדאוג שהשלט יראה כמה שיותר דומה למקור, מה שמבטיח עקומת למידה נוחה למדי. לאחר מכן דואגים המפתחים של האפליקציה להגדיר כל כפתור וכפתור וירטואלי כך שיפעל בצורה זהה למקבילו בעולם האמיתי. נכון לכתיבת שורות אלה מפתחים כבר הוסיפו מעל 1,000 שלטים ממגוון רחב של מכשירים מהארץ ומהעולם.

לקחת שליטה

צוות המפתחים עמו שוחחנו לא נח לרגע ודואג להוסיף עוד ועוד שלטים לבקשת המשתמשים. תהליך הוספת כל שלט מורכב, ובהתחלה כולל תמונה, באיכות המקסימלית שניתנת, של השלט עצמו וכל האלמנטים שבו. תמונה זו חשובה בכדי לשחזר את השלט באופן מדויק כך שיתאים לעיצובו המקורי.

לצד העיצוב הגרפי, ישנה לא מעט עבודה שקשורה בהתאמת הכפתורים במסארטפון למכשיר עצמו. בכדי להפעיל את השלט יש לקבל את הקודים שמפעילים את המכשיר, דבר המתבצע באמצעות סריקה של השלט עצמו והאות שהוא משדר. בכדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, מגיע הצוות העומד מאחורי Control it לבית המשתמשים בכדי להזין את הקוד המיוחד למאגר.

במאמץ לשיפור השירות, הקימו השניים עמדה ראשונה להזנת שלטים ברמת השרון, אליה מוזמנים כל המשתמשים של Control it להגיע בכדי להוסיף גם את השלט שלהם למאגר. עמדה זו היא הסנונית הראשונה ובעתיד הקרוב עתידות להיפתח עוד חמש עמדות כאלה ברחבי הארץ ולצידן מתוכננות עוד ארבע עמדות בחו”ל עבור הלקוחות שמעבר לים.

בגרסה החינמית מוגבל המשתמש לשימוש בעד שלושה שלטים שיהיו פעילים באפליקציה בו זמנית (ניתן למחוק ולהוסיף ללא הגבלה). בגרסה המלאה לא יוגבל המשתמש לכמות השלטים, ואף יוכל ליצור קבוצות שלטים עבור מקומות שונים (בית עבודה וכו’). כמובן שבגרסה המלאה אין פרסומות שכלולות בגרסה של האפליקציה המוצעת בחינם.

מי שעומד מאחורי פיתוח האפליקציה הם דני גולנד, אשר אחראי על צד הפיתוח והשיווק ולצידו אייל ורד, אשר אחראי על מאגר על השלטים. האפליקציה הושקה בחודש אוגוסט 2015 וזכתה עד כה למעל 50 אלף הודות וארסנל רחב של שלטים שאליו מתווספים כל יום שלטים נוספים.

להורדת האפליקציה – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים