הוכרז: הכותר הבא של Far Cry יתרחש בתקופת האבן

חברת Ubisoft חשפה את הכותר הבא בסדרת Far Cry הפופולארית: Far Cry Primal, המתרחש בתקופת האבן. המשחק החדש יתמקד בהישרדות, ציד, יצירת כלים וכלי נשק. את ההכרזה ליווה טריילר חדש המציג כמה תרחישים, כגון סיור בעולם הקדמון, ציד ממותות ומאבק בחתולי שנחרב, מינים שנכחדו מזמן. לראשונה לא נראה זכר לשום כלי נשק מודרני במשחק Far Cry.

ההכרזה הגיעה לאחר טיזר של Ubisoft, בצורת ציור מערות מסקרן, אולם הסניף התורכי של IGN חשף בטרם עת כי מדובר במשחק חדש של Far Cry בתקופת האבן, ובכך הוציא את העוקץ מההכרזה. עם זאת, Ubisoft דאגה גם לשחרר סרטון שכותרתו “החזון היצירתי שמאחורי המשחק”, בו חברי צוות הפיתוח מספרים אודות מקורות ההשראה שלהם ומטרותיהם ביצירת חוויית משחק חדשה.

לדבריהם, העיקר במשחקי Far Cry הוא התהליך שעובר השחקן: מניצוד חסר הגנה, לצייד מתוחכם. תהליך זה מתאים לתקופת האבן, בה האתגר המשמעותי ביותר של האדם היה הישרדות בטבע. אם חשבתם שחזרה לתקופת האבן תגלה בפניכם עולם פשוט יותר, טעות בידכם: כבר בראשית ההיסטוריה בני האדם היו מתקדמים מאוד. מפתחי המשחק מסבירים בסרטון כי בני האדם הקדמונים ידעו לסתת אבן ב-150 שיטות שונות.

סדרת Far Cry ידועה בהשלכת השחקן אל איתני הטבע ללא רחם, אולם למעט המשחקים בסדרה הראשית, ישנם גם כותרי Spin-Off, כגון המשחק Blood Dragon: משחק פארודי השואב השראה מסרטי אקשן עתידניים של שנות ה-80, ומשלב מכניקות משחק מוכרות מ-Far Cry 3, עליו הוא מתבסס. לא צוין האם Primal הינו משחק Spin-Off שכזה או כותר מרכזי בסדרה, אולם נראה כי בכל מקרה, יש למה לחכות.

המשחק צפוי לצאת ב-23 לפברואר, 2016, לקונסולות הדור הבא (Xbox One, PlayStation 4) ולמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים