דיווח: סמסונג עובדת על סמארטפון חדש תחת השם Galaxy A9

בתמונה: Samsung Galaxy A8

יצרנית הסמארטפונים וענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, סמסונג, עובדת על סמארטפון חדש לסדרת ה-A היוקרתית, שיקרא בשם Samsung Galaxy A9. כך עולה מתוך סדרת דיווחים של אתר Sam Mobile.

לאחר שמקורות האתר אישרו את דבר קיומו של המכשיר, נחשף מפרטו הטכני באמצעות מבחני הביצועים GeekBench ו-AnTuTu, שם מציג המפרט את ערכת השבבים Snapdragon 620 מבית קוואלקום האמריקאית, לצד המאיץ הגרפי Adreno 510 שיספק את כוח העיבוד הגרפי של המכשיר.

Samsung Galaxy A9 GeekBench

Samsung Galaxy A9 AnTuTuנוסף על כך, חשפו מבחני הביצועים שהמכשיר יציע מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, זיכרון RAM בנפח 3 גיגה בייט ונפח אחסון על סך 32 גיגה בייט שייתכן ויתאפשרו להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג Micro SD. על המכשיר תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 5.1.1.

ה-Galaxy A9, שמקבל את שם הקוד SM-A9000, עשוי לראות אור רשמי ברבעון הראשון של 2016, שכן לאחרונה החלה סמסונג להפיץ את רכיביו לסדרת בדיקות בהודו שתמשך זמן מה.

מלבד זאת, מוסר האתר כי סמסונג עובדת על מספר דגמים נוספים לסדרת Galaxy A, שיהוו לממשיכי הדרך של מכשירי A3, A5 ו-A7 בסדרה, אך עליהם לא ידועים בשלב הנוכחי פרטים רבים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים