הוכרזה: DJI Osmo – מצלמה מיוצבת קטנה וקומפקטית מבית יצרנית הרחפנים

DJI אולי ידועה בזכות רחפן ה-Phantom הפופולרי שהיא מייצרת, אך כעת היא משיקה מוצר שונה בתכלית – מצלמת ה-DJI Osmo החדשה מאפשרת להסריט סרטוני 4K מיוצבים ומרהיבים בקלות ובנוחות.

ההתקן מורכב מידית אחיזה אליה מחובר מייצב תלת-צירי ממונע שעליו נמצאת מצלמה מדגם X3 Zenmuse (היא זמינה לרכישה גם ברחפני החברה). המצלמה, שצורתה וגודלה הם כשל ביצה, מסוגלת לצלם סרטוני 4K וללכוד תמונות ברזולוציית 12 מגה-פיקסל. החיישן במצלמה הוא חיישן בגודל 1/2.3 אינץ’ מולו מוצבת עדשה בעלת אורך מוקד של 20 מ”מ (על חיישן בגודל מלא) המספקת זווית ראייה של 94 מעלות.

הידית הארגונומית מציעה מספר כפתורי שליטה עליהם ניתן ללחוץ בקלות בעזרת האגודל. ניתן לחבר אליה מעמד לסמארטפון, המתחבר באופן אלחוטי אל המצלמה ומציעה שידור חי של מבט המצלמה. לחילופין, ניתן לנתק את הידית ולחבר את המצלמה למגוון אביזרים: מעמד לאופניים, חצובה, או זרוע מוארכת.

המצלמה החדשה מציעה גם יכולת ייחודית: בזכות השימוש במייצב ממונע, הצליחה DJI להטמיע יכולת צילום פנורמה אוטומטית. רק תרימו את המצלמה מעל הראש ותלחצו על הכפתור, והיא כבר תדאג להסתובב בעצמה ולהישאר מאוזנת לאורך כל זמן הצילום.

הנה סרטון קצר המדגים את יכולותיו של המייצב המשוכלל:

המצלמה החדשה תוצע לרכישה בהמשך החודש עבור 649 דולרים, אך ההזמנה המוקדמת דרך אתר החברה פתוחה כבר עכשיו (לצערנו החנות לא זמינה בישראל). בשלב זה לא ברור האם המצלמה החדשה תושק גם בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים