מייסד OnePlus מגיע לישראל ומשיק את מכשיר ה-OnePlus 2

מייסד OnePlus, קארל פיי, בישראל (צילום: גאדג'טי) מייסד OnePlus, קארל פיי, בישראל (צילום: גאדג’טי)

חברת סי-דאטה (C-Data), היבואנית הרשמית של OnePlus בישראל, ערכה הבוקר (ג’, 13.10) מסיבת עיתונאים לרגל השקת מכשיר הדגל OnePlus 2 בארץ, זאת כחודשיים וחצי לאחר שהוכרז לראשונה. באירוע נכח אחד ממייסדי החברה הסינית, קארל פיי (Carl Pei), שציין כי השוק הישראלי הוא היחיד בו זמין המכשיר למכירה ישירה בחנויות ולא דרך הזמנות און ליין, זאת פרט להודו, שם מנסה החברה מודל דומה דרך מספר חנויות ייעודיות.

סטיבן וונג, מנהל פעילות החברה בשווקים חדשים, ציין כי “למרות שישראל אינה המדינה הגדולה ביותר, הבחנו כי הקהילה בה היא אחת המעורבות ביותר בנוגע ל-OnePlus”, והוסיף כי “בעתיד מתכננת החברה להציג אתר חדש עבור הקהילה בישראל כמו גם עמוד פייסבוק וטוויטר”.

מפרטו של ה-OnePlus 2 כולל מסך LCD בגודל 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה של 1920×1080 וצפיפות של 401 פיקסלים לאינץ’, מעבד בעל 8 ליבות המשולב במערכת על שבב Snapdragon 810 v2.1 מבית קוואלקום, זיכרון 4GB RAM, נפח אחסון של 64GB, מצלמת 13 מגה-פיקסל ראשית עם מייצב תמונה, פלאש LED בעל שתי טמפרטורות צבע ואפשרות לצילום וידאו באיכות 4K, מצלמת 5 מגה-פיקסל משנית וסוללת 3300mAh. (למפרט המלא).

המכשיר יהיה זמין לרכישה בחנויות ורשתות מוצרי חשמל ברחבי הארץ במחיר של 2499 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים