חנות האפליקציות של גוגל תקבל רענון לעיצוב והממשק שלה

מאז ומתמיד, חזינו בזיקתה של גוגל לרענוני עיצוב וממשקי מערכותיה, כאשר דוגמאות ישירות לכך מהווים שילובה של שפת העיצוב Material Design ולאחרונה גם שינוי לוגו החברה. כעת, מוכיחה ענקית החיפוש עניין זו פעם נוספת, כאשר מציגה את שדרוג עיצובה של חנות האפליקציות שלה – Play Store.

העיצוב נחשף על-ידי קיריל גרוצ’ניקוב (Kirill Grouchnikov), מהנדס תכנה בחברה, שפרסם בחשבון הגוגל+ האישי שלו צילומי מסך מהמסך הראשי של היישום, נתון אשר מעיד על סבירות גבוהה להגעת העיצוב אל המשתמשים.

בבחינת הצילומים המצורפים, נבחין כי מעתה (עבור בעלי חשבון גוגל אמריקאי) החנות תחולק לשני קטגוריות ראשיות: אפליקציות ומשחקים ובידור (אשר בה תיכללנה קטגוריות המוזיקה, הסרטים, הסדרות והספרים).

כמו כן, תזכה החנות לאנימציות חדשות בעת מעבר בין קטגוריות שונות ועמודים בה, ובנוסף, נדמה כי המסך הראשי עוצב בהשראת עמוד ה-Google Now בלאנצ’ר אשר מחזיק באותו השם: שורת חיפוש צפה בצמרת המסך, כאשר בחלקו העליון של הרקע, מוצגות “תמונות נושא” הקשורות לקטגוריה בה המשתמש מעיין.

באופן משמח, ברענון יישום החנות תיכלל גם תמיכה מלאה בעברית, כלומר, תכני טקסט הכתובים מימין לשמאל יוצגו עתה בצורה הנכונה. גרוצ’ניקוב אף פרסם צילומי מסך של החנות בשפה העברית.

Google-Play-Update-Oct-2015-Hebrew


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים