הפכפכה: סוני מכחישה בתוקף את הדיווחים על סגירת חטיבת המובייל

מכשירי פרימיום נוספים בדרך? (Xperia Z5 Compact, צילום: גאדג’טי)

אוהדי יצרנית יצרנית הסמארטפונים היפנית, סוני, שוב יכולים לנשום לרווחה, כאשר על פי דברי מנכ”ל חטיבת המובייל בטיוואן, ג’ונתן לין, כפי שנמסרו במהלך מסיבת העיתונאים להשקת ה-Xperia Z5 Premium בטיוואן, החברה לא מתכננת לסגור את חטיבת המובייל שלה במהלך השנה הבאה.

דיווח זה מגיע בניגוד לדברי מנכ”ל סוני מובייל, קאזו היראי, שהעידו כי במקרה בו לא יצליחו עסקי הסמארטפונים להפוך לרווחיים עד ל-2016, “ישקלו אלטרנטיביות חלופיות“.

על פי לין, בפגישה שהתרחשה בינו לבין היראי ב-19 לאוקטובר ביפן, ציין מנכ”ל סוני מובייל כי אין לחברה כל תוכניות לסגת משוק הסמארטפונים הרווי והקשה במיוחד, אלא להפך,  היא אף מתכננת להשיק סמארטפונים מתקדמים ובעלי חווית משתמש טובהי ותר.

בדבריו מסר מנכ”ל סוני מובייל בטיוואן, ג’ונתן לין:

להפך, סוני מובייל תציע סמארטפונים בעלי מסכים טובים יותר, מצלמות משופרות ובעלי צריכת אנרגיה טובה יותר למען שיפור חווית המשתמש.

בחודש ספטמבר האחרון השיקה סוני את סדרת מכשירי הדגל Xperia Z5, הכוללת את סמארטפון ה-Z5 Premium, הסמארטפון הראשון איי פעם להכיל מסך ברזולוציית 4K. המכשיר צפוי להגיע לישראל בשלב מאוחר יותר, בעוד Z5 הסטנדרטי ו-Z5 Compact צפויים לנחות בישראל כבר בחודש נובמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים