Pillars of Eternity מוכר חצי מליון עותקים; משחק השולחן בדרך

לפי הכרזה מאת Paradox Interactive, המפיצה את משחק התפקידים Pillars of Eternity, המשחק מכר כבר למעלה מחצי מליון עותקים. משחק התפקידים ממצב עצמו כהמשך הרוחני למשחקי מנוע ה-Infinity, עליו מבוססים כותרים כמו Baldur’s Gate האלמותי ו-Planescape Torment – משחקי תפקידים מפורסמים ואהובים מסוף שנות התשעים. Pillars of Eternity גייס כמעט ארבעה מליון דולר בקמפיין מימון המונים בקיקסטארטר ב-2012, מאז גייס הפרוייקט עוד כחצי מליון דולר באתר הרשמי של המשחק.

מפתחת המשחק, Obsidian, אינה מסתפקת במספרים היפים ועומלת ללא לאות על תוספים, המשכים והרחבות לעולם המשחק. החלק הראשון של חבילת ההרחבה, The White March, כבר הגיע לשחקנים באוגוסט השנה, בעוד צוות הכותבים של החברה שוקד על סדרת ספרים שתרחיב את עולם המשחק והסיפורים המתוארים בו. בנוסף לכל אלו, בקרוב תוכלו לשחק גם בגרסה שולחנית של Pillars of Eternity המבוססת על קלפים ותיקרא Lords of the Eastern Reach.

ההצלחה של Pillars of Eternity אינה מובנת מאליה. כך לפי פרגוס ארקוהרט (Feargus Urquhart), המנכ”ל של חברת Obsidian: “כל אחת מאבני הדרך הללו, מהצלחת קמפיין מימון ההמונים ועד לשחרור המשחק ומעבר לכך, הוא רגע סוריאליסטי כשחושבים איפה התחיל כל המסע הזה”, אומר פרגוס.

Pillars of Eternity הוא חוויה משנה-חיים, עבורי ועבור כל מי שמעורב ביצרתו. הידיעה שמעל חצי מליון אנשים לקחו חלק בכך היא מחמיאה ומעוררת ענוה”, פרגוס ממשיך ומודה לכל התומכים, מעריצי המשחק והשחקנים, ומוסיף שיש עוד תכניות רבות לעולם של Eora. יש למה לצפות.

Pillars of Eternity הוא משחק תפקידים שיצא למחשב האישי (PC, מק ולינוקס) במרץ, 2015.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים