אפליקציית Plum-O-Meter מאפשרת לשקול חפצים על גבי מסך ה-iPhone 6S

מסך 3D Touch ב-iPhone 6S מסך 3D Touch ב-iPhone 6S

את צמד האייפונים החדש, iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus, הציגה אפל במהלך חודש ספטמבר האחרון, בהכרזה בה התמקדה בדבר יחיד ומיוחד במינו: 3D Touch. כזכור, מדובר ביכולת מסך המגע של מכשירי האייפון  לזהות בין 3 עוצמות לחיצה שונות. תוך שימוש ביכולות אלו שילבה אפל במכשיר מספר פונקציות חדשות, המסתכמות בעיקר בקיצורי דרך.

iPhone 6S 3D Touch Weight

כעת, אפליקציה חדשה בשם Plum-O-Meter מוצגת בסרטון חדש שהועלה ע”י מפתחיה, שם מוצג שימוש מעניין במיוחד למסך ה-3D Touch. האפליקציה, שפותחה על ידי FlexMonkey, מאפשרת לשקול חפצים (או שזיפים, אם נתייחס לסרטון) באמצעות מסך מכשירי האייפון החדשים.

אף על פי כן, כפי שניתן לראות, האפליקציה לא תאפשר למשתמש לגלות את משקלו המדוייק והאמיתי של החפץ המונח על גבי המסך, אלא למעשה תדע להשוות בין שני חפצים ותסמן בצבע צהוב את החפץ בעל המשקל הכבד ביותר. זאת מבצעת האפליקציה באמצעות שימוש ביכולות מסך ה-3D Touch על מנת להציג את העוצמה שמפעילים החפצים על המסך ביחס לעוצמה המקסימלית איתה מסוגל להתמודד.

מכשיר ה-iPhone 6S של אפל אינו הראשון להציג יכולות זיהוי משקל דומות, שכן סמארטפון ה-Huawei Mate S שהוכרז לאחרונה כולל גם הוא מסך Force Touch ומסוגל גם הוא, לשמש ככלי למדידת משקל. למעשה, וואווי עצמה הציגה את יכולת שקילת הפירות במהלך אירוע ההכרזה על המכשיר.

Huawei Mate S
Huawei Mate S


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים