צפו בטריילר הראשון לסרט אליס מעבר למראה

למרות שסרטו של טים ברטון “אליס בארץ הפלאות” משנת 2010 לא זכה לאהדת המבקרים, נהר הקהל לבתי הקולנוע והסרט, בסופו של דבר, הכניס בהרצה הקולנועית שלו למעלה ממיליארד דולר ברחבי העולם. העובדה שייצא סרט המשך היתה רק שאלה של זמן.

אולפני דיסני הפקידו את מושכות הבימוי בידי ג’יימס בובין, שביים את שני סרטי “החבובות” האחרונים ולפני כן פרקים בסדרה הקומית, אותה גם כתב, “טיסת הקונקורד”. כעת שוחרר הטריילר הראשון של הסרט, המבוסס על ספר ההמשך ל”אליס בארץ הפלאות”, אותו גם כתב לואיס קרול, ונקרא בעברית “מבעד למראה ומה אליס מצאה שם”.

מיה ווסיקובסקה (“קרימזון פיק”) חוזרת לנעליה של אליס ולצידה כמה פרצופים מוכרים כמו ג’וני דפ (ככובען המטורף), הלנה בונהם קרטר (מלכת הלבבות) ואן האת’אווי כמלכה הלבנה. אליהם מצטרף סשה ברון כהן (“בוראט”) שמגלם את “הזמן”.

“אליס מעבר למראה”, יעלה על האקרנים בישראל ב-26 במאי, 2016.

התקציר העברי הרשמי:

אליס קינגסלי (מיה ווסיקובסקה) בילתה את השנים האחרונות בעקבותיו של אביה והפליגה בים הפתוח. עם חזרתה ללונדון, היא נתקלת במראה קסומה וחוזרת לממלכה הפנטסטית של ארץ הפלאות עם חבריה הארנב הלבן (מייקל שין), הזחל הכחול (ריקמן), חתול הצ’שייר (סטיבן פריי) והכובען המטורף (ג’וני דפ), אשר איבד את עצמו.

מירנה (אן האת’ווי) שולחת את אליס למסע כדי למצוא גלובוס מתכתי הנמצא בתוך החדר של השעון הגדול ושולט בזמן. אליס חוזרת אל העבר, ונתקלת בחברים ואויבים – בנקודות שונות בחייהם, ויוצאת למרוץ מסוכן כדי להציל את הכובען לפני שנגמר הזמן.

*הפוסט פורסם לראשונה באתר מולטיוורס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים