דיווח: Xiaomi Mi Pad 2 יגיע עם מעבד אינטל ו-2GB RAM

Xiaomi Mi Pad

בחודש מאי 2014 חשפה שיואמי, יצרנית הסמארטפונים הרביעית בגודלה במשלוחי הסמארטפונים ברחבי העולם, את טאבלט ה-Xiaomi Mi Pad, שהציג מפרט יוצא דופן ותג מחיר אטרקטיבי במיוחד, זאת על מנת להתחרות באופן ישר מול האייפד מיני של אפל.

Xiaomi Mi Pad 2

למעלה משנה חלפה לה, וזה עתה אנו מקבלים פרטים ראשונים אודות מפרטו הטכני של ממשיך דרכו, הצפוי להיקרא Xiaomi Mi Pad 2. את המידע אנו מקבלים דרך שרתי מבחן הביצועים GeekBench, בו נחשף חלק ניכר ממפרטו.

על פי המבחן, יציע ה-Mi Pad 2 זיכרון RAM בנפח 2GB ומעבד מרובע ליבות מסוג Atom X5-Z8500  מבית אינטל, המגיע בתדר שעון של 2.24GHz. זאת בניגוד לקודמו, שהגיע עם NVIDIA Tegra K1 המרשימה.

כשזה נוגע לציון אותו מקבל המכשיר במבחן, זכה ה-Mi Pad 2 לציון נמוך למדי של 985 במבחן הליבה הבודדת ו-3,268 במבחן מרובה הליבות. ציון זה, יש להדגיש, זהה ולעיתים מעט נמוך מאלו שקיבל ה-Mi Pad המקורי. כך, אם זהו אכן ממשיך דרכו, ייתכן שלא נראה הבדל משמעותי בביצועים, לפחות על הנייר.

מועד הכרזתו הרשמי של הטאבלט אינו ידוע, אך לאור חשיפתו במבחן הביצועים, אנו עשויים לקבל בקרוב פרטים נוספים בנושא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים