הערכות: iPhone 7 Plus יגיע עם 3GB RAM ויהיה עמיד במים

Apple iPhone 7 concept תמונת קונספט למכשיר הדגל Apple iPhone 7 (קרדיט: OvalPicture)

אנו נמצאים במרחק של כמעט שנה מהשקת דור האייפונים הבא, שצפוי להיקרא iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus, והדיווחים אודות השניים ממשיכים לצוץ ברחבי הרשת. כעת מדובר דווקא בהערכותיה של חברת המחקר Trend Force, שרואה את 2016 כשנה חיובית למדי עבור החברה מקופרטינו.

על פי הערכות טרנד-פורס, אותן מפיצה בהודעה רשמית לעיתונות, צמד מכשירי הדגל הבא של אפל יוכרזו רשמית במהלך המחצית השניה של 2016, כבכל שנה. בהכרזתם, מוסרת חברת המחקר, אחד מן החידושים המרכזיים עליו תשים אפל דגש יהיה עמידות מלאה במים של שני המכשירים. כבר השנה נראה היה שה-iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus מציגים עמידות מסויימת במים (לא לנסות בבית!), אך אפל החליטה שלא למתגם באופן זה.

נוסף על כך, נמסר כי דגם הפאבלט מבין צמד האייפונים הבא, iPhone 7 Plus, יגיע עם זיכרון RAM בנפח העומד על 3GB, זאת בדומה לדברים שנמסרו בדיווחים קודמים בנושא.

כשזה נוגע למשלוחי האייפונים בשנה הבאה, החליטה טרנד-פורס להקדיש מחשבה גם לנושא זה ועל פי ממצאיה, אפל תמכור כ-260 מיליון מכשירי אייפון מכל הסוגים במהלך 2016. כך, יעמוד נתח השוק שלה על 18.5%, בהתאם להערכות אלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים