ASUS מכריזה על זוג מחשבי עבודה יוקרתיים

ASUS N552 ASUS N552

היצרנית הטייואנית ASUS מכריזה על זוג מחשבים ניידים העונים לשמות N552 ו-N752. ה-N552 מציע תצוגה בגודל 15.6 אינץ’, בעוד שאחיו הגדול מציע מסך בגודל 17.3 אינץ’. שני המחשבים מציעים עיצוב יוקרתי ומפרט מתקדם המכוון לשוק הגבוה.

בקרביהם של שני המחשב פועם מעבד מסוג Intel Core i7, כמובן מדור ה-Skylake העדכני. המעבד יעזר בעד 16 גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM) מסוג DDR4 וכרטיס מסך ייעודי מבית NVIDIA GeForce בקונפיגורציה של עד GTX 960M. המחשב יציע זיכרון אחסון מהיר במיוחד מסוג PCIe x4 במהירות קריאה של עד 1500 מגה-ביט לשנייה ובנפח של עד 512 גיגה-בייט.

שני המחשבים מציעים את חיבור USB-C החדשני עם תמיכה במהירויות תעבורה של עד 10 גיגה-ביט בשנייה. רזולוציית המסכים המקסימלית עומדת על 4K, והיא תספק צפיפות פיקסלים של לא פחות מ-282 ו-254 פיקסלים לאינץ’ בדגמי ה-15.6 וה-17.3 אינץ’ בהתאמה. המסכים הינם מסוג IPS והם מציעים זוויות צפייה של עד 178 מעלות וטווח צבעים רחב המכסה את תקן ה-sRGB במלואו.

ASUS N552
ASUS N552

המחשבים החדשים מציעים רמקולים איכותיים בטכנולוגיית ICEPower, הם ממוטבים באמצעות טכנולוגיית ASUS SonicMaster. יחד עם טכנולוגיית ASUS Splendid המשפרת את הגדרות המסך בהתאם לתוכן המוצג, המחשבים החדשים צפויים לספק חווית צפייה מהנה במיוחד.

בשלב זה לא נמסרו פרטים אודות תאריכי ההשקה של המחשבים החדשים או עלותם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים