וידאו: טאבלט ה-Galaxy Tab בגודל 7 אינץ’ של סמסונג נחשף בשיטות ריגול

נדירים היום הגאדג’טים אשר יוצאים לשוק בהפתעה מוחלטת. לרוב אנו זוכים לאיזו תמונה או וידאו שמישהו הצליח להגניב. המקרה של ה-Samsung Galaxy Tab אינו שונה, כאשר אתר Electronista הצליח לתפוס את המכשיר בוידאו הנראה כאילו צולם על ידי סוכן מוסד. ה-Galaxy Tab נצפה במהלך נסיעה ברכבת בסידני (אוסטרליה), כאשר הוא נאחז בידיו של אדם הבוחן אותו (ככל הנראה הוא בודק את שימוש הדור 3). הטאבלט של סמסונג נראה גמור ומוכן להשקה בתחילת ספטמבר במהלך תערוכת IFA 2010 בברלין, כפי שהבטיח לנו דבריו של בכיר בסמסונג.
האיש שהשתמש ב-Galaxy Tab לא יכול היה למסור פרטים רבים אודות המכשיר, אולם קבלנו אישור כי זהו אכן דגם ה-7 אינץ’. ניתן לראות בוידאו כי מערכת ההפעלה אנדרואיד מגיבה מעולה לפעולות המשתמש, מה שמרמז על מעבד עוצמתי (ככל הנראה Hummingbird 1Ghz לפחות). אנו מאמינים כי זו לא הפעם האחרונה בה נראה את הטאבלט של סמסונג לפני ההשקה, וכמובן שנעדכן ברגע שהוא יחליט לצוץ שוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים