עכשיו בישראל: HTC One A9 במחיר 2,651 שקלים

HTC One A9 HTC One A9

בחודש שעבר הכריזה יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית, HTC, על מכשיר הפרימיום בעל מפרט הביניים, One A9, שהיווה לסמארטפון הראשון מלבד מכשירי הנקסוס, שמגיע עם מערכת ההפעלה Android 6.0 מרשמלו. כיום, שבועות בודדים לאחר מכן, זמין המכשיר לרכישה בישראל דרך היבואן הרשמי.

את הסמארטפון משיקה יבואנית מוצרי HTC בישראל, טאצ’ גרופ, בהשקה שקטה למדי, כאשר מפרסמת בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה פוסט קצרצר המעיד על הפיכתו של המכשיר לזמין לרכישה עבור קהל הלקוחות הישראלי. בגבולות הרכישה הישירה מן היבואן, יעלה One A9 ללקוחות 2,651 שקלים.

זה עתה, למעלה משבוע לאחר מכן, מגיע המכשיר גם לרשתות המחשוב והסלולר KSP  ו-Ivory שם נמכר במחיר של 2,671 ו-2,620 שקלים, בהתאמה. בשני המקרים מתקבלת אחריות רשמית למשך 24 חודשים. יש לציין כי מחירו בארה”ב עומד על כ-1,560 שקלים בלבד (לפני מסים) ההופכים את המחיר בישראל ליקר במיוחד.

ה-One A9 מציע למשתמשיו מבנה פרימיום מרשים למדי, המזכיר במבט ראשון (ושני) את עיצובו של ה-iPhone 6S, ומפרט סטנדרטי התואם את שוק הביניים: מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מערכת על שבב מסוג Snapdragon 617, מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית, 2GB RAM וסוללת 2,150mAh אותה לא יוכל המשתמש להסיר.

*תודה לעוז משה על הטיפ


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים