AOC תשיק בישראל מסך מחשב ברזולוציית 4K במחיר 2,799 שקלים

AOC U2477PWQ

יצרנית המסכים הותיקה AOC משיקה בישראל את דגם ה-U2477PWQ, מסך מחשב חדש בגודל 23.6 אינץ’ המתהדר ברזולוציית 4K.

המסך החדש קטן מרוב מסכי ה-4K, שלרוב מגיעים בגדלים של 24 אינץ’ ומעלה, זאת על מנת לאפשר גם לבעלי עמדות העבודה הקטנות להנות מהרזולוצייה המרהיבה. הפאנל ששולב במסך הינו מסוג PLS והוא מיוצר על-ידי סמסונג הדרום קוריאנית. זווית הצפייה של המסך עומדת על 178 מעלות וגם הניגודיות מכובד: 1:1000.

הבהירות המקסימלית של המסך עומדת על 300nits על מנת לספק חווית צפייה נוחה גם בסביבות מוארות. המסך תומך בתקן HDMI 2.0 החדשני המאפשר מהירות תעבורה של עד 18 גיגה-ביט לשנייה ותומך ברזולוציה המירבית גם בקצב ריענון גבוה של 60 פריימים לשנייה – הדור הקודם תמך ב-30 פריימים לשנייה בלבד. קיימים גם חיבורי DVI, DisplayPort 1.2 ואפילו VGA לצורך תאימות עם מחשבים ישנים.

AOC U2477PWQ

המסך תומך בטכנולוגיית MHL 3.0, המאפשרת הזרמת תכני מדיה מהסמארטפון או הטאבלט תוך כדי הטענתם. כיוון שהמסך מתוכנן להציג את מרחב הצבעים הסטנדרטי sRGB במלואו, הוא מתאים לעבודת צלמים, עורכים גרפיים וכל מי שצבע מדוייק ונאמן למקור חשוב לו.

המסך החדש יוצע לרכישה בישראל החל מהרבעון הראשון של שנת 2016 בעבור 2,799 שקלים – במחיר הזה תקבלו גם שלוש שנות אחריות מלאות האמורות להמתיק את העסקה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים