הוכרז: Xiaomi Redmi Note 3 – בעל גוף עשוי מתכת וסוללת ענק

Xiaomi Redmi Note 3 Xiaomi Redmi Note 3

יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי (Xiaomi) הכריזה הבוקר (ג’, 24.11) על סמארטפון ה-Redmi Note 3, הראשון של החברה בעל גוף מלא העשוי מתכת המשלב קורא ביומטרי לטביעות אצבע.

המכשיר החדש בסדרה מהווה דגם פרימיום ל-Redmi Note 2, אותו הציגה החברה באוגוסט האחרון. הפרש הזמנים הקטן בין שתי ההשקות היה זה שהביא לספקולציות רבות כי שיאומי תיקרא למכשיר החדש Redmi Note 2 Pro, אם כי עושה רושם שהחברה מבקשת להציגו כדגם נפרד ואולי כשינוי מיתוגי לסדרה בשל שילוב המתכת בגופו.

מפרטו הטכני של ה-Redmi Note 3 כולל מסך IPS בגודל 5.5 אינץ’ ובעל רזולוציית תצוגה Full HD בפריסה של 1080×1920, המעניקה לה צפיפות של 401 פיקסלים לאינץ’ בודד, מעבד 64 ביט בעל 8 ליבות הפועלות במהירות שעון של 2.0Ghz ומשולבות במערכת על שבב Helio X10 מבית מדיה-טק יחד עם המאיץ הגרפי PowerVR G6200, זיכרון 3GB RAM מסוג LPDDR3 ונפח אחסון 32GB ללא אפשרות הרחבה. דגם נוסף וזול יותר של המכשיר יציע זיכרון 2GB RAM ונפח אחסון של 16GB.

Xiaomi Redmi Note 3

בתוך מבנה המתכת המלא משלבת החברה סוללת ענק בעלת קיבולת של 4000mAh, אשר תספק, לדברי החברה, בין 2-3 ימי עבודה עם המכשיר. השימוש בסוללת הענק לא מנע משיאומי לייצר מכשיר בעל מימדים מרשימים, כאשר עוביו נמדד ב-8.65 מ”מ ומשקלו 165 גרם, הם 5 גרם בלבד יותר ממשקלו של הדגם הקודם בסדרה. בגב המכשיר ניתן למצוא כעת קורא ביומטרי לטביעות אצבע, גם כן בפעם הראשונה במכשיר מבית שיאומי.

Xiaomi Redmi Note 3

מערך המצלמות ב-Redmi Note 3 כולל חיישן 13 מגה-פיקסל בגב המכשיר, אשר לצידו מבזק (פלאש) LED בעל שני צבעים (Two Tone Flash), כאשר מצלמת הסלפי הקדמי כוללת חיישן 5 מגה-פיקסל המאפשרת הצגה של עד 36 מצבי יופי דרך אפליקציית המצלמה במכשיר.

Xiaomi Redmi Note 3 תומך בקישוריות דור 4 וב-WiFi מתקן 802.11ac ובלוטות’ 4.0 ויגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Lollipop 5.0, עליה הלבישה החברה את ממשק המשתמש הייחודי MIUI 7. כמו כן, יציע המכשיר תאימות לשני כרטיסי מיקרו-סים (MicroSIM).

מחירי המכשירים בסין יעמדו על 899 יואן, הם כ-550 שקלים (לפני מיסים), עבור דגם הבסיס בעל זיכרון 2GB RAM ונפח אחסון של 16GB, זאת בעוד הדגם המשודרג בעל זיכרון 3GB RAM ונפח אחסון של 32GB יימכר ב-1099 יואן, הם כ-670 שקלים לפני מיסים.

Xiaomi Redmi Note 3
Xiaomi Redmi Note 3


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים