מוד חדש ל-Star Wars Battlefront מציג פוטו-ריאליזם עוצר נשימה

Star wars Battlefront

לפני כמה חודשים שאלנו אתכם האם תוכלו להבדיל בין תמונות מהמשחק Need for Speed לתמונות שצולמו על ידי מצלמה אמיתית. כעת אנו רואים מוד חדש למשחק Star Wars: Battlefront, שהופך את המשחק לפוטו-ריאליסטי באופן משכנע אף יותר. הפעם נדמה כי רף חדש נחצה, וכבר לא ניתן להבדיל בין תמונות מהמשחק לבין תמונות שהיינו מצפים לראות בסרט או במציאות.

Star wars Battlefront

מרטין ברגמן (Martin Bergman) הוא בודק תוכנה שעבד ב-Activision עד לאחרונה, ובזמנו הפנוי יוצר שיפורי גרפיקה למשחקים שונים תחת הכותרת Toddyhancer. בעבר יצר שיפור מסקרן למשחק GTA 5 שנראה ריאליסטי למדי. המוד זכה לתשומת לב מצד העיתונות ופורסם במגוון של בלוגים ואתרים כמו PCGamer.

כעת נראה שמרטין התעלה על עצמו עם מוד ל-Star Wars Battlefront, משחק “מלחמת הכוכבים” החדש. המוד משפר את הגרפיקה לרמת פוטו-ריאליזם שלא ניתן להבחנה מתמונה אמיתית. מרטין פרסם אלבום תמונות המדגימות את הגרפיקה המשופרת, באתר imgur תחת חשבונו. האלבום שפורסם אך לפני שעות אחדות, כבר זכה לכמעט חצי מליון צפיות, ולא נראה שהמגמה תיעצר בקרוב. השלב הבא, מבטיח מרטין, הוא סרטון וידאו שידגים את הגרפיקה בתנועה.

Star-Wars-Battlefront-Realistic-Mod-2

בחנו את עצמכם: האם הייתם מנחשים שהתמונות הללו נלקחו ממשחק?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים