דיווח: אפל מרוויחה כ-800 שקלים על כל iPad Pro שנמכר

Apple iPad Pro

בספטמבר האחרון הכריזה אפל על טאבלט הענק iPad Pro, עימו מקווה לספק את הרענון הדרוש לסדרת הטאבלטים של החברה ולהחזיר את הקטגוריה למגמת עלייה זו פעם נוספת. מחקר חדש של בנק ההשקעות RBC Capital Markets מציג הערכות רעננות הנוגעות למכירות הטאבלט.

על פי הערכות הבנק, במהלך שלושת החודשים שלאחר השקת הטאבלט, שהתרחשה מוקדם יותר החודש, אפל תמכור כ-3 מיליון יחידות של המכשיר. על אלו תגרוף החברה מקופרטינו, על פי אתר Business Insider שמביא את הדברים, רווח נקי הנמדד בלא פחות מ-200 דולר ליחידה.

כך, תצליח אפל להגדיל את הכנסותיה מקטגורית האייפדים ב-2.4 מיליארד דולר (כ-9.3 מיליארד שקלים), מתוכם יעמוד הרווח הנקי על 600 מיליון דולר (כ-2.3 מיליארד שקלים).

נדגיש כי הכנסות אלו לא מתייחסות למכירות האביזרים הנלווים Smart Keyboard ו-Apple Pencil, אותם עיצבה ופיתחה אפל בכבודה ובעצמה, על מנת לסייע למשתמשים למצות את הטאבלט הענק בצורה הטובה ביותר. אביזרים אלו נמכרים ב-169 ו-99 דולר, בהתאמה, ועשויים להעצים את רווחי אפל בתחום באופן די משמעותי.

ה-iPad Pro יגיע למשתמשיו עם מסך בגודל 12.9 אינץ’ ברזולוציית 2048X2732 היוצרת צפיפות של 264ppi ומעבד עוצמתי במיוחד מסוג Apple A9X שיצוות עם 4GB RAM. השקתו בישראל צפויה להתרחש בשבועות הקרובים, והפרטים על מחירו בארץ טרם נחשפו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים