צפו בטריילר הראשון לקפטן אמריקה: מלחמת האזרחים

קפטיין אמריקה: מלחמת אזרחים באדיבות פורום פילם

היום (ד’, 25.11) לפנות בוקר בזמן ישראל, שיחררה מארוול (Marvel) את הטריילר הראשון לסרט הבא ביקום הקולנועי שלהם: קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים (Captain America: Civil War), המסתמן כסרט גרנדיוזי במיוחד.

Civil War הנו הסרט השלישי בסדרת סרטי קפטן אמריקה, אך זו הופעתו החמישית (או השביעית, אם סופרים הופעות אורח) של גיבור הסרט סטיב רוג’רס ביקום הקולנועי. רוג’רס מגולם כרגיל על ידי כריס אוונס (Chris Evans), אחד משלוש הוכחות מהלכות שאם אתה בחור בלונדיני וקוראים לך כריס, מארוול יעשו ממך כוכב פעולה.

הסרטים ביקום הקולנועי של מארוול מתרחשים ברצף כרונולוגי שתואם את סדר הפצתם, ו-Civil War אינו חריג מבחינה זו, אך מהטריילר ניתן לראות שהוא המשך ישיר של הסרט הקודם על הקפטן, Winter Soldier מ-2014.

הסרט יעסוק במצוד אחר באקי בארנס, הידוע בכינוי “חייל החורף”, והשחקן סבסטיאן סטאן (Sebastian Stan) יחזור לשחק את התפקיד. לחייל החורף ולקפטן אמריקה יש עבר משותף, מה שיצור קונפליקט בין סטיב רוג’רס/קפטן אמריקה לטוני סטארק/איירון-מן, אותו ישחק, איך לא, רוברט דאוני ג’וניור (Robert Downey Jr), גם הוא בפעם השביעית.

רבים מכנים את הסרט “The Avengers 2.5”, מכיוון שהקונפליקט בין שני המנהיגים יפלג את הנוקמים לשני מחנות, וכדי להדגיש את זה יופיעו בסרט כמעט כל גיבורי מארוול שהופיעו עד כה ביקום הקולנועי, בין אם בהופעות אורח או בתפקידים מלאים. הסרט אף יציג שני גיבורים חדשים לחבורה: טצ’אלה (T’Challa), הידוע בכינוי “הפנתר השחור”, שיגולם על ידי צ’דוויק בוסמן (Chadwick Boseman), ואף ספיידר-מן החדש (אותו ישחק Tom Holland).

את הפנתר השחור אפשר לראות בטריילר, רץ לצד הקפטן, אך ספיידר-מן עוד לא מופיע. כנראה שאולפני סוני, שמחזיקים בזכויות על הדמות הקולנועית של ספיידר-מן, מעוניינים לשמור את החשיפה שלו לעצמם לקראת הסרט החדש שלו שמתקרב גם הוא. כך או כך, זהו שיתוף פעולה חסר תקדים בין סוני למארוול, מה שמשמח מעריצים רבים וסולל את הדרך להופעות נוספות של העכביש השנון והאנרגטי ביקום הקולנועי של מארוול.

Captain-America-Civil-War-Teams
מה שמתרחש מאחורי הקלעים מרשים לא פחות. את הסרט יכתבו כריסטופר מרקוס (Christopher Marcus) וסטיבן מקפילי (Stephen McFeely), שכתבו ביחד את סרטי קפטן אמריקה הקודמים ואת הסדרה המצליחה Agent Carter, סדרת ספין-אוף לסרט Captain America: the First Avenger (הסרט הראשון על הקפטן שלנו).

על הבימוי ישתלטו שוב האחים אנתוני וג’ו רוסו, שעבדו ביחד על הסדרה Community, וחשוב מכך, ביימו את Winter Soldier, הסרט שהרים את קפטן אמריקה מדמות גימיקית ואולי אפילו מיותרת לאחת מהדמויות המרכזיות, החשובות והאהובות ביקום הקולנועי. האחים רוסו הולכים לביים גם את שני סרטי ה-Avengers האחרונים לפי התסריטים של מרקוס ומקפילי, כך שנראה שבמארוול סומכים על הצוות המגובש הזה עם החומרים החשובים ביותר.

ישנם קולות מודאגים מהגרנדיוזיות שמצפה לנו מהסרט, שכן במרכזו נמצא סיפור אינטימי שעלול להתמסמס בין כל הכוכבים. מהטריילר ניתן לראות שדמויות המפתח של הסרט ישארו, בגדול, אותן דמויות שהיו במרכז Winter Soldier, ולצד סטיב רוג’רס, באקי בארנס וטוני סטארק נראה את נטליה רומנובה, האלמנה השחורה, שכרגיל תגולם על ידי סקארלט ג’והנסון (Scarlett Johansson) וסאם ווילסון, הבז, שיגולם שוב על ידי אנתוני מאקי (Anthony Mackie). הם ככל הנראה יהוו את עמודי התווך של הקונפליקט המרכזי בסרט.

קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים יצא לאקרנים ב-28 באפריל 2016. עד אז, אפשר לרענן את הזכרון עם 2-4 סרטים שקדמו לו, תלוי איך סופרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים