רחוק משחשבנו: Xiaomi Mi 5 יהיה זמין למכירה בפברואר 2016

Xiaomi Mi 5, אחד ממכשירי הדגל המצופים ביותר של 2015, לא יוכרז במהלך השנה הנוכחית, אלא רק במהלך חודש ינואר של השנה הבאה, כך עולה מתוך דיווח חדש של אתר GizmoChina.

נוסף על אלו, מצטט האתר את דבריו של אנליסט המובייל פאן ג’יאוטונג, שטוען כי הייצור ההמוני של המכשיר יסתיים במהלך חודש פברואר, אז יהיה גם זמין לרכישה. את דברים אלו מוסר האנליסט לאחר שמסר בחודש ספטמבר האחרון כי הכרזת ה-Mi 5 וכן השקתו יקחו חלק כבר בחודש דצמבר, לפני תום השנה.

את העיכוב והשינויים במועד הכרזת המכשיר ניתן לשייך למערכת על שבב Snapdragon 820, עליה הוא צפוי לרוץ. זו הוכרזה באופן רשמי אך ורק לאחרונה, כך שתוכל להשתלב בסמארטפונים, ככל הנראה, רק במהלך הרבעון הראשון של 2016.

Xiaomi Mi 5 מופיע בכותרות ברחבי הרשת כבר חודשים רבים ומלבד לציין ש”הוא שווה את ההמתנה”, לא חשפה היצרנית אף פיסת מידע על המכשיר. על פי מגוון הדיווחים, צפוי המכשיר להציע, מלבד פלטפורמת Snapdragon 820, מסך 5.2 אינץ’ ברזולציית Full HD 1080P, שקע טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, מבנה מתכת מלא, קורא טביעות אצבע, סוללת 3,000mAh וזיכרון 4GB RAM.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים