דיווח נוסף מעיד: Apple iPhone 7 לא יכיל מחבר 3.5 מ”מ עבור אוזניות

אוזניות EarPods של אפל (צילום: גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

במכשירי הדגל הבאים שלה, iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus, עשויה אפל לוותר על מחבר ה-3.5 מ”מ הסטנדרטי עבור אוזניות, כשאת מקומו יתפוס לא אחר מאשר ה-Lightning Port, שקע הטעינה והעברת הנתונים שהציגה החברה עם האייפון 5 לפני כשלוש שנים.

את הפרטים הללו מוסר הבלוג היפני Macotakara, שמציין כי הוויתור על המחבר, שמהווה לסטנדרט עולמי בכל הנוגע להעברת אודיו, יסייע לאפל לצמצם את עובי המכשיר באופן המקסימלי ביותר. כך, יהיה עוביו של דור האייפונים הבא קטן ב-1 מ”מ לפחות בהשוואה לדור הנוכחי.

קריאה נוספת: אפל תצמצם את עובי מכשירי האייפון תוך ויתור על מחבר 3.5 מ”מ

דיווח זה מצטרף לפטנט שאושר לאפל בחודש ספטמבר האחרון, שם הציגה את תוכניותיה ליצירת מחבר אודיו חדש בצורת האות D, שיחליף את השקע הסטנדרטי. זאת בניגוד לדיווח הנוכחי שמציין כי אפל תבצע שימוש בחיבור ה-Lightning לשם העברת שמע.

כיום, ישנן מספר אוזניות המבצעות שימוש בשקע זה, אך על פי Apple Insider, לא יוכלו המשתמשים לבצע שימוש בשקע זה עבור טעינה, העברת נתונים והעברת שמע בו זמנית. בשלב הנוכחי לא ברור באילו מן האופציות או אם בכלל תבחר אפל, אך כך או כך, נראה שעידן שקע ה-3.5 מ”מ הסטנדרטי מתקרב לסיומו, לפחות בכל הנוגע לעולם האייפונים.

צפו בשקע ה-Lightning משמש כמחבר אוזניות:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים