הודלף: מיקרוסופט עובדת על טאבלט בשם Microsoft Mercury

ענקית התוכנה ולאחרונה גם יצרנית החומרה האמריקאית, מיקרוסופט, הכריזה לא מכבר על צמד המחשבים הניידים, Surface Pro 4 ו-Surface Book, שמתחרים בגבורה מול שלל היצרניות המובילות בקטגוריית הניידים ההיברידים. עם זאת, לא חשפה החברה כל מכשיר המתחרה בשוק הטאבלטים הסטנדרטי בשוק.

כעת, מפרסם המדליף הסדרתי אוון בלאס (Evleaks) תמונה חדשה של מכשיר בשם Microsoft/Nokia Mercury, העשוי להיות טאבלט שגודלו יעמוד על כ-8 אינץ’. למרות שבלאס לא מוסר האם מדובר בטאבלט או בסמארטפון, ניתן להסיק כי אכן מדובר בטאבלט לאור העובדה שבמצלמת המכשיר המוצג בתמונה לא נמצא פלאש LED, הנפוץ בכל הסמארטפונים אותם השיקה מיקרוסופט מאז רכשה את נוקיה לפני כשנתיים.

מלבד זאת, על פי התמונה, נראה המכשיר כשהוא נושא את קווי העיצוב של סדרת ה-Lumia, כך שהוא לא צפוי להיות ממותג תחת סדרת Surface. עוד מציג המיקרוסופט מרקורי מצלמה קדמית, צמד מקרופונים הממוקם בחלקו העליון וזוג רמקולים בחלקו התחתון.

נכון לרגעים אלו לא ידועים פרטים נוספים אודות הטאבלט, אך אנו מעריכים כי השבועות הקרובים יביאו עימם פרטים נוספים שיחשפו דרך מגוון המקורות ברשת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים