אדובי משחררת לאנדרואיד את Premiere Clip: אפליקציה לעריכת סרטים

מקור: אדובי

חברת אדובי (Adobe) מנסה להשיג דריסת רגל משמעותית גם בשוק המובייל ומשיקה היום את Premiere Clip לאנדרואיד. Premiere Clip היא אפליקציית עריכת וידאו מתקדמת של אדובי שעכשיו מגיעה גם בגרסה לאנדרואיד לאחר שהייתה זמינה למערכת ההפעלה iOS בלבד.

כפי שניתן לצפות מאדובי, Premiere Clip כוללת מגוון רחב של כלים ויכולות שיאפשרו לכל משתמש להוציא את המירב מהסרטון שצילם. האפליקציה מאפשרת לחתוך קטעים שונים בוידאו ולשנות את מיקומם, ולצד זאת ניתן להוסיף גם קטעי מוזיקה שיתלוו לוידאו או לרצף התמונות שמתנגן.

בנוסף לכך מאפשרת האפליקציה לשחק עם התאורה בסרטון, להוסיף אפקטים שונים ולקינוח גם ליצור קטעי הילוך איטי בסרטונים. אל דאגה, אם אתם לא כל כך מנוסים בעריכה, האפליקציה תאפשר לכם ליצור סרטונים באופן אוטומטי המבוססים על קטעי הוידאו או התמונות במכשיר.

מדובר ברשימה מצומצמת של היכולות שמגיעות עם Premiere Clip, אך מה שבאמת מרשים הוא שכל אותם אפקטים ושינויים ישמרו גם שתעבירו את הפרויקט למחשב. אדובי הדגישה כי ניתן לסנכרן את הפרויקט שנוצר עם שאר השירותים שהיא מציעה, כך שתוכלו להמשיך ישירות מאותה נקודה בה הפסקתם גם ממכשיר אחר או אפילו מהגרסה המותאמת למחשב.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן (מחיר: חינם)

להורדת האפליקציה לiOS – לחצו כאן (מחיר: חינם)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים