דיווח: Mircosoft Surface Phone יוכרז במחצית השניה של 2016

לא מעט זמן לאחר הדיווח האחרון בנושא, מתפרסמים ברשת פרטים חדשים אודות סמארטפון הפרימיום מבית מיקרוסופט, שצפוי להיקרא בשם Microsoft Surface Phone.

על פי דיווחו של אתר Windows Central, צוות מהנדסי ומפתחי סדרת מחשבי ה-Surface עומלים בימים אלו על הסמארטפון הראשון שיצטרף לסדרה. נכון להיום נמצא המכשיר בשלבי פיתוח ראשוניים, כאשר הצוות העובד עליו בוחן מגוון טכנולוגיות חדשות ואופציות עיצוב מגוונות בהן נשקלת האפשרות לבצע שימוש.

מועד ההכרזה על המכשיר עומד בימים אלו על המחצית השניה של 2016, כאשר לא ברור מה יהיה התאריך המדויק. מקורות מסויימים מוסרים כי ההכרזה תתבצע דווקא בחודש אוגוסט, בעוד אחרים מוסרים כי המכשיר יוצג לצד ה-Surface Pro 5 ו-Surface Book 2, במהלך חודש אוקטובר של השנה הבאה. עוד נמסר כי ה-Surface Phone מחליף בייעודו סמארטפון אחר בעל שבב אינטל עליו עבדה החברה לאחרונה, אך זה בוטל ולא יראה אור באופן רשמי.

בהתאם לדיווחים קודמים, עשוי המכשיר להגיע עם גוף מגנזיום ועט סטיילוס ייעודי, אך בהתחשב בכך שהכרזתו הצפויה רחוקה מאיתנו בכשנה, צפויים פרטים רבים להשתנות עד שיגיע מועד זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים