חברת HP משיקה מחשב נייד עם מיתוג של מלחמת הכוכבים במחיר 4,440 ש”ח

HP Star Wars Special Edition Laptop קרדיט: יח”צ

לקראת הבכורה של הסרט החדש בסדרת מלחמת הכוכבים (הכוח מתעורר), שתיערך בסוף השבוע הבא, חושפת יצרנית המחשבים HP מחשב נייד בגרסה מיוחדת ל-Star War, זאת כחלק משיתוף פעולה של החברה עם דיסני ולוקאס פילם. במסגרת שיתוף הפעולה תשלב החברה במחשב החדש חומרים מתוך ארכיון המדיה של לוקאס-פילם, בהם ניתן יהיה לעשות שימוש כדי להציג רקעים, שומרי מסך ופרופילי שמע יחודיים של מלחמת הכוכבים.

עיצובו של המחשב נשאב דווקא מתוך הצד האפל ובהשראת האימפריה הגלקטית, וכולל ממשק עכבר מיוחד בתצורת מערכת הניווט של חללית ה-X-Wing לצד תאורה אחורית אדומה במקלדת המשולבת בו.

מפרטו הטכני של המחשב הנייד כולל מסך מסוג IPS בגודל 15.6 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Full HD ומשלב את מעבדי הדור השישי של אינטל (Skylake) בתצורה של Core i5-6200U בגרסתו הבסיסית ביותר, כאשר הגרסה המתקדמת ביותר של המחשב כוללת מעבד Intel Core i7-6500U ומגיעה עם מסך מגע.

עוד במפרטו תמצוא זיכרון עבודה בנפח 6GB-12GB (תלוי דגם) מסוג DDR3L, כונן קשיח בעל נפח אחסון של 1TB-2TB במהירות של 5400RPM, כרטיס מסך מסוג Intel HD Graphics 520 בדגם הבסיסי הניתן לשדרוג לכרטיס מסך מדגם Nvidia GeForce 940M עם 2GB של זיכרון ייעודי, שני רמקולים מבית מותג האודיו B&O Play, צורב DVD, תמיכה ברשת אלחוטית בתקן 802.11ac, שני מחברי USB 3.0, מחבר HDMI, מחבר USB 2.0, מחבר רשת RJ-45 ומחבר מיקרופון\אוזניות.

HP Star Wars Special Edition Laptop

חווית “מלחמת הכוכבים”

הגרסה המיוחדת של המחשב הנייד מבית HP כוללת גישה לצפייה בכל הגלריות וערכות הנושא של סדרת הסרטים. גישה זו תתאפשר באמצעות אייקון שיוצב על גבי שולחן העבודה במערכת ההפעלה ווינדוס 10, גם זו מגיעה באופן מובנה עם המחשב.

דרך הגלריה תוכלו לצפות במעל מ-1100 תמונות שנאספו על פני היסטוריה של קרוב ל-40 שנים מאז שוחרר הסרט הראשון בסדרת מלחמת הכוכבים ב-1977, ביניהן תמצאו תמונות מאחורי הקלעים, קבצי אומנות, סטורי בורדים, עיצוב סט ותלבושות, גישה לקומיקס כמו גם קבצי קול, טריילרים ועוד.

HP Star Wars Special Edition Laptop
קרדיט: יח”צ

ערכות הנושא של Star Wars המשולבות במחשב יכללו אוסף אייקונים וצלילים שיכללו בין היתר את אלו של ה-Lightsaber, R2-D2 ועוד, זאת לצד תמונות רבות מהסרטים עצמם בהם ניתן להשתמש כרקעים לדסקטופ ואפילו פונט מיוחד (Aurebesh).

את המחשב ניתן יהיה למצוא ברשת באג החל מיום שני הקרוב (14.12) בדגם הבסיסי בלבד (ללא מסך מגע) במחיר של 4,440 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים