דיווח: HP עובדת על סמארטפון ווינדוס 10 שיגיע עם Snapdragon 820

חברת HP אמנם מוכרת לכולנו בכל הנוגע לעולם המדפסות והמחשבים הנייחים או הניידים, אך כשזה נוגע לשוק הסמארטפונים רווי המתחרים, נשארה החברה מספר צעדים מאחורי מרבית מתחרותיה. בינואר של השנה שעברה השיקה החברה צמד מכשירי אנדרואיד בעלי מסכים בגודל 6 ו-7 אינץ’, אך אלו לא זכו להצלחה ואהדה להן ציפתה.

כעת, כמעט שנתיים לאחר מכן, אנו מגלים באמצעות מבחן הביצועים GFXBench כי הענקית האמריקאית עובדת בימים אלו על סמארטפון חדש, שזוכה לשם הקוד HP Falcon.

HP Falcon Main

על פי תוצאות המבחן שבוצע עבור המכשיר, נראה כי יציע מסך 5.8 אינץ’ בעל רזולוציית QuadHD בפריסה של 2560X1440 פיקסלים ויריץ את מערכת ההפעלה ווינדוס 10 למוביל. נוסף על כך, בליבו של הסמארטפון שנקלט בשרתי מבחן הביצועים פועמת לא אחרת מאשר המערכת על שבב Snapdragon 820, לצד המאיץ הגרפי Adreno 530.

מערך הצילום ב-HP Falcon נראה מרשים במיוחד, כאשר מצלמתו הראשית תגיע עם חיישן ברזולוציית 20 מגה פיקסל, בעוד מצלמת הסלפי תזכה לחיישן ברזולוציה של לא פחות מ-12 מגה פיקסל.

נוסיף ונדגיש כי מדובר בפעם הראשונה מזה זמן רב בה אנו מקבלים כל פיסת מידע שהיא הנוגעת לכוונותיה של HP להשיק סמארטפון, אך בהחלט מדובר באפשרות לגיטימית למדי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים