התרגשות בסצנת הפריצות: PlayStation 4 נפרצה

Sony Hacked

האקר בשם Cturt, אשר עובד על דרך לפרוץ את ה-PlayStation 4, הצליח לקרוא את זכרון המכשיר במלואו. הצעד הבא הינו לערוך שינויים ב-RAM, שיאפשרו לפורץ לעשות כרצונו במכשיר – ובמלים אחרות, פריצת המכשיר באופן מלא. האקרים נוספים שחוקרים את ה-PlayStation 4 אישרו שהפריצה אכן מתאפשרת.

פריצת האבטחה, המאפשרת את הפריצה של Cturt, היתה מוכרת להאקרים כבר זמן מה, והיא קיימת רק במכשירים בגרסה 1.76 ומטה. משתמשי PlayStation 4 סבירים שמשדרגים את המכשיר באופן קבוע נמצאים כיום על גרסת 3.11, ולא ניתן “לשנמך” את הגרסה בחזרה ל-1.76.

עם זאת, הפריצה הנוכחית תאפשר להאקרים ומתכנתים המעוניינים ב-PlayStation 4 לחקור את מערכת ההפעלה של המכשיר באינטימיות ולאתר פרצות אבטחה נוספות שיהיה ניתן, אולי, לנצל כדי לפרוץ גם מכשירים מעודכנים.

גיימרים הששים להריץ משחקי PlayStation 4 פיראטיים, רסנו את התלהבותכם. לא נרשם כרגע כל מאמץ לעקוף את מנגנוני ההגנה של ה-PlayStation 4. הפריצה עדיין נמצאת בשלב מוקדם מאוד, וייתכן שלא תגיע לכדי האפשרות להריץ משחקים לא-מאושרים על המכשיר.

בינתיים יש להזהר: אתרים מפוקפקים עלולים להציע לכם להוריד תוכנות לפריצת ה-PlayStation 4, אולם נכון לעתה לא שוחררה שום תוכנה או כלי לפריצת המכשיר. אם נתקלתם בתוכנה כזו, מדובר בקובץ חשוד, וסביר להניח שלא ייטיב עם מחשבכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים